خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوادر جمع راویان استان گلستان :

به دنبال تعلق خاطر گلستانی ها هستیم/از رزمندگان اهل سنت استقبال شود

سردار صادقی : شما باید از رزمندگان اهل سنت استقبال بیشتری در راهیان نور کنید.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۱۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا در جمع راویان دفاع مقدس استان گلستان اذعان کرد :ما دربحث روایت دوران دفاع مقدس به دنبال احیای تعلق خاطر گردانی گلستانی ها هستیم و این نکته ای است که ما در گلستان هنوز نتوانستیم به خوبی روی آن کار کنیم و یکی از جاهایی که می تواند آن تعلق را پیدا کنند همان یادواره های شهدا است.

وی درادامه افزود :باید بتوانیم راویان را برای این موضوع ساماندهی کنیم که وقتی راوی برای مردم صحنه های جنگ را بازگو می کند به خوبی از گردانها و اتفاقاتی که در آنجا می افتاد را بازگو کند و هر استانی باید راویان مخصوص خود را داشته باشد وباید از رزمندگان اهل سنت استقبال بیشتری در راهیان نور کنید.

سردار صادقی تاکید کرد:باید کارهای تربیتی خودمان را بیشتر کنیم و باید بخشی را برای هویت جوانان گلستانی فراهم کنیم . فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد :جوانان گلستانی ما باید بدانند 4000 شهید ما چگونه شهید شدند و خصوصیات آنان را بدانند ، مسئولیت آنان را بدانند و هویت آنها مشخص شود و اینها برای ما باید دغدغه باشد وبدانیم فرهنگ دفاع مقدس را باید به تفکیک ارائه دهیم .


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار