عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس در گفتگو با «بسیج»:

پیشگیری از پرداخت حقوق نجومی بهتر از رسوایی‌های بعد از آن بود

حبیب الله دهمرده گفت: یک اصل قابل قبول این است که پیشگیری از حقوق های نجومی به مراتب از رسوایی ارزان تر بوده است و به عنوان یک اصل جهانی است و کاربرد پزشکی صرف ندارد.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۵۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس و عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه دولت مدیرانی که حقوق نجومی گرفته اند و مردم که در وضعیت سخت اقتصادی به سر می برند چنین انتظاری از مدیران ندارند اظهار داشت: یک اصل قابل قبول این است که پیشگیری از حقوق های نجومی به مراتب از رسوایی ارزان تر بوده است و به عنوان یک اصل جهانی است و کاربرد پزشکی صرف ندارد.

وی با بیان اینکه اگر دستگاه های نظارتی به وظایف خود می پرداختند چنین اتفاقی صورت نمی گرفت افزود: آنچه مسلم است دستگاه های نظارتی باید به وظایف مشخص شده بپردازند و به موقع انجام دهند  تا داستان حقوق نجومی ادامه  و تکرار نمی شد.

دهمرده خاطر نشان کرد: عده ای با سوء استفاده عدم نظارت توانستند تخلف حقوقی انجام دهند و این تخلف مربوط به دیروز و امروز نبوده است با وجود اینکه دستگاه نظارتی کم نداشتیم و سلب اختیار نشه است در انجام وظیفه کوتاهی کرده اند و رسیدگی لازم را انجام نداده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار