فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :

انقلاب تمام شد ولی تمدن سازی اسلامی ادامه دارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:فکر نکنیم اگر انقلاب تمام شده است دیگر وظیفه ای نداریم بلکه وظیفه سنگین تری به نام "تمدن سازی اسلامی" بر دوش ماست.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار کشکولی در نشست بصیرتی حامیان ولایت که با حضورسرمربیان حلقات صالحین نواحی استان در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد گفت:مقام معظم رهبری در بیانات مختلفی راه های انقلابی بودن را به ما نشان می دهد.

وی ساده سازی و ساده زیستی ، آرمان خواهی، طرفداری از مظلوم ،مستضعف و محروم ، دفاع از حق و حق طلبی ، مبتنی بودن حکومت و قدرت اسلامی بر پرهیزگاری را از جمله مواردی خواند که رهبری بر آنها تاکید دارند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به ینکه یکی دیگر از فرموده های رهبری برآشفتن در برابر همه کجی ها و نابسامانی هاست افزود:افراد انقلابی باید مواظب باشند هنگامی که در برابر ناهنجاری فریاد میزنند مرزهای تقوا را نشکنند و حرمت ها را از بین نبرند.

سردار کشکولی همچنین توصیه رهبر در زمینه تمدن سازی را محور بخش دیگری از سخنان خود قرار داد و گفت: با این تفکر که ما شاه را بیرون کردیم ودیگر آمریکایی ها و مستشاران در ایران نیستند نباید گمان کرد که کار ما تمام شده است.

وی به تلاش های شبانه روزی عده کثیری برای تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:این وظیفه سنگینی که به نام "تمدن سازی" بر دوش ماست نیازمند فداکاری ها، آرمان خواهی و تلاش های بسیاری است که در توالی راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در بحث سیاست خارجی نیز تعاریف رهبری را اینگونه ارائه داد :طبق فرمایشات ایشان اعتقاد به حکمت، عزت و مصلحت در سیاست خارجی باید وجود داشته باشد و هرکدام از اینها کم و زیاد شود روحیه انقلابی ما تضعیف می شود.

سردار کشکولی دشمنان را فرصت طلب و دقیق دانست و گفت:سایت ها و رسانه های خارجی هر حرکت کوچکی از هر نقطه کشور را زیر نظر دارند و آن را بزرگ می کنند تا علیه حکومت اسلامی به کار بگیرند .

وی در پایان سخنان خود 5 شاخص اصلی انقلابی بودن از دیدگاه رهبر را به ترتیب نام برد و اظهار داشت: اولین شاخص پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب ، دومین آنها هدفگیری آرمان های انقلاب و همت بلندبرای رسیدن به آنها ،ناامید نشدن تسلیم نشدن و منصرف نشدن،سوم استقلال فرهنگی که وابسته به اسلامی کردن سبک زندگی است ، چهارمین شاخص استقلال اقتصادی و در نهایت پنجمین آن تقوای دینی و سیاسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار