آبروی کوچه‌ها و افتخار محله روستایی گرجی شهرستان ازنا برگزار شد

آبروی کوچه‌ها و افتخار محله ۱۷ شهید روستایی گرجی شهرستان ازنا با حضور اهالی روستا و با همکاری حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و پایگاه شهید چمران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام معتمدی امام جماعت مسجد روستای گرجی در مراسم ابروی کوچه‌ها و افتخار محله روستایی گرجی شهرستان ازنا ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمدتقی (ع) اظهار داشت: امروز دشمن نوک پیکان را سمت اصل ولایت‌فقیه قرار داده است که آن در سال ۸۸ با فتنه که از خارج و از برخی از خواص از داخل نشانه گرفتند کسانی که در سال ۶۸ بعد از رحلت امام (ره) به مقام معظم رهبری اصرار کردند تا رهبری امت اسلامی را قبول کنند و ایشان با اصرار برخی از خواصی که در انقلاب رنج‌کشیده بودند این امر خطیر را بر عهده گرفتند و همین خواص در سال ۸۸ جلو ولایت‌فقیه ایستاده‌اند پس ولایت مداری فقط لسانی نیست و باید مثل شهدا عمل کرد.

حجت‌الاسلام معتمدی امام جماعت روستایی گرجی در مورد ابرو کوچه‌ها و افتخار محله اظهار داشت: شهدایی که ابرو کوچه‌ها و محله هستند مختص این محله نیستند بلکه این افتخار متعلق به همه ملت ایران است.

وی استقلال و امنیت کنونی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: و اگر امروز استقلال داریم و برخی‌ها مدیرکل و مسئول شده‌اند و هجمه‌ها دشمن و چیز‌هایی را می‌بیند و دم نمی‌زند باید در ان دنیا جواب‌گویی خون شهدا باشد.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدا خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه خودشان به ما یاد دادند که در مقابل فتنه‌ها به چه کسانی نگاه کنیم که نمونه آن را در فتنه ۸۸ می‌توان دید که مردم با بصیرت به حرف رهبر خود پشت انقلاب ایستادند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات