با افزایش قطعی برق در شهر صورت گرفت

افزایش ۳ برابری عملیات‌های نجات محبوس‌شدگان در آسانسور

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با توجه به افزایش قطعی برق در شهر، عملیات‌های نجات محبوس‌شدگان در آسانسور بیش از سه برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۴۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

افزایش ۳ برابری عملیات‌های نجات محبوس‌شدگان در آسانسور
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس جعفری با اشاره به آمار عملیات‌های انجام شده آتش‌نشانی در تیرماه امسال اظهار کرد: با توجه به افزایش قطعی برق در شهر بسیاری از عملیات‌هایی که سازمان آتش‌نشانی انجام داده مربوط به همین مساله و مشکلات ناشی از آن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه قطع آسانسور و محبوس شدن افراد در آن به دلیل قطعی برق میزان عملیات‌های آتش‌نشانی در این زمینه را به شدت افزایش داده است خاطرنشان کرد: در تیر ماه سال گذشته ۴۶ مورد عملیات رفع محبوسی در آسانسور توسط نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی قم انجام شده در حالی که امسال در همین زمان ۱۴۲ عملیات رفع محبوسی داخل آسانسور انجام شده که بیش از ۸۰ مورد به قطع جریان برق مربوط می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه عملیات‌های رفع محبوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر شده است تصریح کرد: در این ۸۰ عملیات مرتبط با قطعی برق در قم، ۲۴۰ نفر که داخل آسانسور محبوس شده بودند نجات پیدا کردند.
ارسال نظرات