استاندار اردبیل گفت:برگزاری یادواره‌های شهدا بهترین کلاس عمل و تربیتی برای ما است چرا که شهدا از بالاترین درجه ایثار و فداکاری برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۷۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

برگزاری یادواره‌های شهدا بهترین کلاس تربیتی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو در حاشیه برگزاری یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهدا همه صفات یک مومن و مسلمان واقعی را دارند اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا بهترین کلاس عمل و تربیتی برای ما است چرا که شهدا از بالاترین درجه ایثار، فداکاری و اخلاق برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا سعادت دنیوی و اخروی را به همراه دارد، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا علاوه بر اینکه

وظیفه ما است و هر آنچه که داریم از برکت وجودی آنها بوده و امنیت و اقتدار کنونی کشور به سبب ایثار و فداکاری شهدا رقم خورده است به جهت تجلیل از مقام شهدای عزیزمان باید راه، رسم و وصایای شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه همه چیز خود را مدیون شهدا می‌دانیم، تصریح کرد: با مرور زندگی این عزیزان و مرور زندگی و فداکاری شهدا در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل درس ایثار و شهادت را خواهیم آموخت تا بتوانیم زندگی روزمره خود را در همه ابعاد؛ ابعاد زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی در مسیر شهدا حرکت دهیم.

ارسال نظرات