معاون سپاه قدس گیلان:

دشمن اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته است/ مردم هوشیار باشند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز دشمن اتحاد ملت ایران را هدف گرفته است گفت: ملت ایران باید دست دشمن را در وقایع روز گذشته ببیند و هوشیار باشد.
کد خبر: ۹۲۰۷۳۸۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ امین یادگاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص امتحانات الهی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که قطعا کسانی که می‌گویند ایمان آورده‌اند را امتحان می‌کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در زمان پیامبراکرم(ص) منافقانی حضور داشتند که بنا به منفعتشان گاهی با مومنان بودند و گاهی با کفار گفت: ملت ایران باید هوشیار باشند و بدانند که تاریخ تکرار می‌شود‌.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران در شرایط آزمایش الهی قرار دارد تصریح کرد: یکی از دلایل عزتمندی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که شرایط و وضعیت‌های حساس را درک می‌کردند و با تمام وجود از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دفاع می‌کردند.

یادگاری با اشاره به قدرشناسی و حضور پرشور ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره از سربازان خود دفاع کرده است و قطعا با وقوع یک اشتباه غیرعمد، دست از حمایت آن‌ها برنمی‌دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه پاسداران همواره خود را پیشمرگ ملت ایران می‌داند و هرکجا لازم باشد برای دفاع از آن‌ها سینه‌سپر می‌کند ابراز داشت: حضور پرشور ملت ایران در تشییع پیکر شهید سلیمانی سبب شد تا بینی ترامپ قمارباز به خاک مالیده شود و به همین دلیل به دنبال فتنه‌انگیزی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه سپاه هیچگاه از آرمان اصلی خود که تبعیت از ولایت و دفاع از ملت ایران است عقب‌نشینی نمی‌کند افزود: امروز عده‌ای جاهل با بی‌بصیرتی خود موجب شادی دل دشمنان شده‌اند.

یادگاری با تاکید بر اینکه امروز دشمن اتحاد ملت ایران را هدف گرفته است خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب امام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از داخل کشور به انقلاب ضربه بزنند اما باید بدانند که آن‌ها هیچگاه ملت ایران و عزم ان‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب را نشناخته‌اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ملت ایران باید دست دشمن را در وقایع روز گذشته ببیند و هوشیار باشد گفت: حضور سفیر انگلیس در تجمع روز گذشته تهران نشان‌دهنده آن است که دشمنان دیرینه ایران انقلاب از خروش ملت ایران در تشییع پیکر شهید سلیمانی به شدت خشمگین شدند و می‌خواهند تا این حماسه بزرگ را نادیده بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات