خبرهای داغ:
سیزدهمین یادواره ۴۲ شهید شهرک اندیشه قم جمعه 27 بهمن در مسجدامام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۱۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیزدهمین یادواره ۴۲ شهید شهرک اندیشه قم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردارشهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، به همت پایگاه انصارالمهدی (عج) حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک اندیشه  برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام «هادی گلستانی» فرمانده پایگاه انصارالمهدی(عج) گفت: سرداران مقاومت به ویژه سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به قدری در میان مردم محبوبیت داشتند که اولین واکنش رسمی به جنایت آمریکا را مردم در سراسر کشور نشان دادند.

وی ادامه داد: در مساله محکومیت جنایت اخیر آمریکا، دو گروه اندک که ریشه انگلیسی دارند و یا وابسته به جریان سکولار هستند با جریان میلیونی مردم همراهی نکردند، و از این رو بایدتوجه داشت که این دوجریان درمیان یک دشت پر بار گندم رشد کرده اند و به هیچ عنوان تفکر آن‌ها مورد پذیرش نیست.

گلستانی تاکید کرد: کسانی رشد می‌کنند، که از نظر فکری وعملی در خط  شهادت و  سردار حاج قاسم سلیمانی قدم بر میدارند.
 
روایتگری سردارحاج حسین کاجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز خاطره گویی یکی از بستگان سردار شهید سلیمانی از بخش های این مراسم بود.
مراسم فوق هر سال همزمان با سی و سومین سالگرد شهادت برادران شهید مهدی و هادی مخلصی که در سن کودکی بر اثر بمباران هوایی دشمن، به شهادت رسیدند، برگزار می شود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها