خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان استان قم در پیامی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و ایام الله دهه فجر از همه مادران و دختران قمی دعوت کرد تا بهمراه فرزندان و خانواده در راهپیمایی دشمن شکن و وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند
کد خبر: ۹۵۷۷۹۳۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

 

 





به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج جامعه زنان استان قم طی پیامی ضمن اشاره به تاریخ‌ساز بودن زنان در تمام ادوار انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون و ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و ایام الله دهه فجر از همه مادران و دختران قمی دعوت کرد تا بهمراه فرزندان و خانواده در راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند. متن این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم..

«وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفَّارَ وَ لا یَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لا یُضیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنینَ»


امام خمینی (ره)؛
زنان، رهبران نهضت ما هستند.


در پدیده جریان های اجتماعی زنده و انقلاب های مختلف دنیا، پیشران و وامدار تمام نهضت های زنده بانوان هستند. و باز هم مهره نابودی و یا حفظ یک جریان اجتماعی وابسته به بانوان یک ملت می باشد.

نهضت انقلاب اسلامی رهبرانی از جنس زنان داشت که جانانه جنگیدند، انقلاب کردند، مادر و همسر شهید و یا شهیده شدند و حتی نامشان را برای کسی فاش نکردند!
این انقلاب سرمایه های بزرگ فرهنگی، علمی، اجتماعی و ... تقدیم جامعه ایرانی و جامعه جهانی کرده است.

از زنان آزاده و وارسته‌ای که در عرصه های مختلف به بالاترین جایگاه‌ها به برکت این انقلاب دست یافته‌اند تا همه آنها که زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی و به برکت عزتی که اسلام بر وجود بانوان می‌گذارد، عزت و کرامت یافته‌اند.
هویت مستقل بانوی ایرانی اسلامی، عظمتی دارد که تمام هیمنه مادی جهان در تلاش است تا آن را فرو بریزد و این به برکت انقلاب ما بوده که به وجود آمده است.
خدمات و سرمایه‌های این انقلاب به بانوان ما، ادامه‌دار است. چون اسلام زن را گرامی داشته است و همانگونه که رهبران این نهضت، زنان تاریخ معاصر ما بوده اند. علمداران این انقلاب نیز بانوان بوده و هستند.
کسانی که اگر قدمی از راه منحرف شوند، تمام نهاد خانواده و جامعه از این انقلاب به دور خواهد شد.
آن هنگام که امام گفت؛ نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد، باید مراقب آن باشیم که علمداری این انقلاب نیز به دست بانوان پیشرو و مجاهد باشد.

بسیج جامعه زنان استان قم
ضمن تبریک ایام الله رجب و دهه فجر، از همه شما بانوان انقلابی و توحید مدار راه حق،
از شما مادران و همسران به همراه فرزندان و خانواده‌هایتان که سرنوشت ساز میهن اسلامی ما هستید، دعوت به عمل می آورد تا با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در روز یکشنبه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشید و حقی که از خون شهدا بر گردن ما مانده و انقلابی که با زحمت بسیاری به دست ما رسیده است را ادا کنید.

وعده دیدار ما: ۲۲ بهمن ماه

ارسال نظرات