خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی

سازمان بازرسی با مفاسد مبارزه کند

آیت الله نوری همدانی گفت:سازمان بازرسی کل کشور در خط مقدم مبارزه با مفاسد است و باید در انجام وظیفه به هیچ سفارشی توجه نکند.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۱۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید درحجت الاسلام درویشیان دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور کار سازمان بازرسی کل کشور را بسیار حساس، مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: باید کسانی در راس این سازمان باشند که دغدغه مبارزه با فساد در همه ابعاد را داشته باشند.

وی ادامه داد:سازمان بازرسی کل کشور در خط مقدم مبارزه با مفاسد قرار دارد و باید در انجام وظیفه خود به هیچ توصیه و سفارشی توجه نکنند.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به تلاش‌های جهادی رئیس قوه قضائیه عنوان کرد:خوشبختانه کسی در این مسند قرار گرفته که فردی شایسته، کارآمد و دلسوز است و فعالیت‌های در این مدت کوتاه موجب پیشگیری از بسیای از مفاسد شده و امید را به جامعه برگردانده است.

این مرجع تقلید افزود: همه مدیران دستگاه‌های کشور باید قوه قضائیه را در پاکسازی جامعه از آلودگی‌ها و مفاسد اقتصادی و فرهنگی یاری کنند چراکه این امر موجب تثبیت و تحکیم نظام اسلامی و مایه دلگرمی توده مردم خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی با انتقاد از وجود برخی اختلافات در رسانه‌ها گفت: برخی‌ها با حزب و باند بازی موجب چند دستگی در جامعه می‌شوند و به وحدت و آرامش مردم لطمه وارد می‌کند.

در ابتدای این دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور نظارت بر اجرای قوانین را از مهترین وظایف این سازمان اعلام کرد و حمایت از کارآفرینی و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید را از رویکرد‌های جدی این سازمان برشمرد.

حجت الاسلام درویشیان پیگیری مطالبات کلان کشور از جمله؛ مسائل اشتغال و معیشت مردم را از دیگر اولویت‌های سازمان بازرسی برشمرد و گفت: با جدیدت به دنبال رفع مشکلاتی هستیم که دست و پای تولید کنندگان را بسته است.

او با اشاره به اینکه در کشور فساد سیتسمی وجود ندارد تصریح کرد: متاسفانه در برخی دستگاه‌ها تخلفاتی وجود دارد که موجب خسارت به بیت المال و حقوق مردم است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشورازشناسایی و بازگرداندن ۲۲۰ هزار میلیارد تومان مالیات به بیت المال خبرداد و افزود: برخی از این مبلغ فرار مالیاتی بود که با تلاش‌های کارشناسان این سازمان به بیت المال بازگردانده شد.
ارسال نظرات