خبرهای داغ:
فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع):

خون شهدا، مرز‌های مقاومت را هزاران کیلومتر گسترش داده است

«اسدالله گنجعلی» گفت: ثمره خون شهدای مقاومت موجب نابودی داعش و توسعه مرز‌های مقاومت و به هزاران کیلومتر آن طرف‌تر شده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۰۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «اسدالله گنجعلی» فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) شامگاه یکشنبه ۶ بهمن در اختتامیه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم که در تالار شهید آوینی قم برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی از جان و دل سرباز ولایت بود و به برکت خون این فرمانده بزرگ اسلام جان تازه‌ای برای مبارزه با آمریکا در سطح منطقه به وجود آمده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هم اینک درحاشیه سواحل مدیترانه دریک دیوار بتنی محاصره شده است؛ غزه و مقاومت اسلامی فلسطین جان تازه‌ای گرفته و خون شهدا سبب شده تا آمریکا مجبور شود با خفت و خواری از منطقه خارج شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) ابراز کرد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی موجب نابودی داعش و توسعه مرز‌های مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف‌تر شده است.

گنجعلی گفت: شکست طرح موصل تا حلب برای افزایش امنیت اسرائیل غاصب، طرح خاورمیانه جدید و تشکیل ده‌ها بسیج مردمی مقاومت از دیگر ثمرات خون شهدای مقاومت اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با سالروز شکست حصر شهر‌های نبل و الزهراء در سوریه ۱۰ بهمن سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در جامعه الزهرا (س) قم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات