مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

منطقه هیچگاه برای آمریکا امن نخواهد بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز دنیا می داند آن کسی که در گوش آمریکا زده ایران است و آمریکا نیز باید بدانند که این منطقه هیچ گاه مأمن امنی برایش نخواهد بود و بهتر است بدون پا برجا گذاشتن خسارت منطقه را ترک کند.
کد خبر: ۹۲۱۴۵۸۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سلمان رشت اظهار داشت: ممکن است فراز و نشیب هایی در انقلاب اسلامی وجود داشته باشد اما هرگز نتوانسته در اهداف آن اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه نفوذ و دشمنی های خناسان علیه انقلاب رسول الله نیز وجود داشت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز از مکتب رسول الله شکل گرفته و باید ایمان داشت که با جنگ نفوذ و رخنه، دشمن نمی تواند انقلاب الهی ایران را از بین ببرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دستهایی خصمانه انقلاب اسلامی را هدف قرار داده، گفت: جنگ نفوذ و فتنه در انقلاب اسلامی معنا ندارد و در طول ۴۰ سال انقلاب هر جا که ایران اسلامی و این دسیسه ها روبرو شده امام و امت با بصیرت آن را دفن کرده اند.

تسخیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب آن روز به روز گسترش یافته در حالی که قدرت های پوشالی و متخاصم دنیا از جمله آمریکای جنایتکار رو به افول رفته ابراز داشت: آمریکا خبیث گرچه دزدانه و غیر شجاعانه یکی از سرداران بزرگ ایران اسلامی را مورد ترور قرار داد و شهید کرد اما پاسخ ایران نسبت به از بین بردن بخش وسیعی از پایگاه آمریکایی ها به نام عین الاسد به دنیا نشان داد قدرت آمریکا رو به رکود و افول است.

وی نابودی پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت توصیف کرد و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی پایگاه آمریکایی ها را با موشک های خود با خاک یکسان کرد و چنان سیلی به ترامپ و جنایتکاران تروریسم زد که نتوانند آبروی رفته را جمع کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نص صریح قرآن و برای اینکه زمین را صالحان وارث خواهند بود و پیروزی از آن رزمندگان اسلام است افزود: پیروزی اسلام وعده قرآن است و انقلاب اسلامی ایران همانند انقلاب فرانسه و شوروی نیست که تنها به یک ملیت متعلق باشد بلکه این انقلاب علاوه بر حفظ خود یک جبهه عظیمی را در منطقه شکل داده و مدیریت می کند.

تسخیری بر نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد و عنوان داشت: سید حسن نصرالله وعده داده تا وقتیکه اسرائیل را نابود نکند به زیارت جسدش را نرود و این وعده واحدی است که کل منطقه و جبهه مقاومت به آن اذعان دارند.

وی با اشاره به دشمنی داخلی ها از جمله منافقین و فتنه‌گران برای از بین بردن انقلاب اسلامی تصریح کرد: عده‌ای در داخل هنوز بر الهی بودن انقلاب اسلامی ایران باور ندارند در حالی که این انقلاب را شهدا اداره می‌کنند و این مسئله باعث شده است که انقلاب اسلامی در اوج دشمنی دشمنان به اقتدار برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز ایران ابرقدرت جهان است نه آمریکا گفت: امروز دنیا می داند آن کسی که در گوش آمریکا زده ایران است و آمریکا نیز باید بدانند که این منطقه هیچ گاه مأمن امنی برایش نخواهد بود و بهتر است بدون پا برجا گذاشتن خسارت منطقه را ترک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار