خبرهای داغ:

دوستداران انقلاب در دنیا چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است

مسئول بسیج مداحان استان قم با توجه به تقارن اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی با یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت:: امسال حضور مردم بسیار اهمیت دارد و دوستداران انقلاب در دنیا چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۱۶۲۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

به گزارش سرویس بسیج مداحان کشوری خبرگزاری بسیج ازقم ، بختیاری مسئول سازمان بسیج مداحان استان قم با توجه به تقارن اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی با یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت:: امسال حضور مردم بسیار اهمیت دارد و دوستداران انقلاب در دنیا چشم امیدشان به جمهوری اسلامی است.

وی همچنین با بیان فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حضور با صلابت و پرشکوه ملت ایران که موجب اقتدار، امنیت و عزت مردم می‌شود گفت: امسال نیز ملت ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان قم:گفت ستایشگران آل الله و مدیران هیئات مذهبی همانگونه که در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی نقش داشتند، این بار نیز حماسه باشکوهی خلق خواهند کرد.

وی در ادامه افزود:تعداد ۶۰ هیئت مذهبی تاکنون در قم اعلام آمادگی کردند تا به صورت متمرکز با نماد‌ها و نشانه‌های خود در خلق این حماسه عظیم در کنار مردم قم حضور پیدا یابند.

وی در پایان با تشریح برنامه‌های سازمان بسیج مداحان قم در ایام الله دهه فجر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و اندیشه ورز با موضوع تبیین و گام دوم انقلاب ویژه مادحین و مدیران هیئات مذهبی، برگزاری اردو‌های زیارتی حرم عبدالعظیم حسنی و بازدید از موزه عبرت، دیدار با خانواده شهدای مداح، برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه بانوان، دیدار با پیشکسوتان، اکران‌فیلم ارزشی ۲۳ و تجلیل از مادحین و مدیران هیئات مذهبی را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج مداحان در ایام الله دهه فجر برشمرد.
ارسال نظرات