شب گذشته با حضور گردان های بیت المقدس حاضر در رزمایش« یاوران سردار سلیمانی، فاتحان قدس» مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در مصلی نماز جمعه این شهر نهضت روشنگری سیاسی با حضور هادی سیاسی برجسته هم استانی حجت الاسلام فکوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۸۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، شب گذشته با حضور گردان های بیت المقدس حاضر در رزمایش« یاوران سردار سلیمانی، فاتحان قدس» مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در مصلی نماز جمعه این شهر نهضت روشنگری سیاسی که به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 هادی سیاسی برجسته هم استانی حجت الاسلام فکوری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس  عنوان داشت: آمریکای جنایتکار داعش  را به سمت عراق و سوریه گسیل داشت و به بهانه مبارزه با تروریسم بار دیگر وارد عراق و سوریه شد، حاج قاسم وقتی که در ماههای اخیر اوضاع عراق را دگرگون دید به واسطه فتنه  سعودی ه و اماراتی ها و آمریکا و اسراییل که اینان پرچم دار فتنه های اخیر در عراق هستند وقتی که ایشان دیدند که دیگر با حرف و گفتگو قصه قابل حل نیست تلاش های زیادی جهت حل این فتنه نمودند ولی نشد و تنها راهی که ایشان دید نثار جانش بود.

حجت الاسلام فکوری در ادامه افزود: چون گاهی فتنه آنقدر پیچیده می شود که جز به بهای خون حق از باطل مشخص نمی شود پیچیدگی فتنه بدان معنا بود که شهرهای عراق که عمدتا شیعه نشین بودند به تحریک برخی موسسات شیعی که ردیف بودجه های مستقیم از سازمان سیا آمریکا داشتند.

فکوری همچنین در ادامه گفت: روزی که سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس شهید شدند خون دو مجاهد ایرانی و عراقی دو فرمانده بزرگ میدان مبارزه با تروریسم در یک شب در یک ساعت و یک لحظه گوشت و پوست و خون این دو با هم آمیخته شد، خون این دو عزیز بر روی خاک عراق ریخت تا من ایرانی و برادر عراقی بگوید دشمن آمریکا، اسراییل، سعودی و اماراتی است پس شمشیر و نوک سلاح های خود را به سمت آن ها بگیرید نه به سوی هم دیگر.

وی همچنین خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است و مردم بایستی در اتخاب فرد اصلح دقت نموده و نمایندگان انقلابی در تراز تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی  بزرگانی همچون سردار سلیمانی انتخاب نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات