خبرهای داغ:
حضور آیت الله مصباح یزدی؛

از کتاب "ستاره غرب" رونمایی شد

"کتاب ستاره غرب" زندگی نامه مهرشاد سهیلی نوجوان‌ترین فعال فرهنگی کشور با حضور آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی (ره) در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۱۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، "کتاب ستاره غرب" زندگی نامه مهرشاد سهیلی نوجوان‌ترین فعال فرهنگی کشور با حضور آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی (ره) رونمایی شد.

مهرشاد سهیلی مدیر موسسه حضرت مهدی (عج) در این مراسم گفت: شهرستان دهلران به عنوان وسیع‌ترین شهرستان استان ایلام از نظر جغرافیایی و دومین شهرستان از نظر جمعیت؛ که در دوران دفاع مقدس قدمگاه سرداران و رزمندگان بوده و آوازه شجاعت‌های مردان و زنان آن در طول دوران پر افتخار دفاع مقدس برگ‌های زرینی از دوران سراسر حماسه و ایثار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: دشت‌های فکه و دشت و عباس و موسیان ناگفته‌های بسیاری از عملیات‌های فتح المبین و محرم از آن راد مردان و شیرزنان در سینه دارد؛ آری استان ایلام آغشته به خون بهترین فرزندان ایران زمین است.

مدیر موسسه حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: بنیاد مهدی موعود در استان ایلام و برخی شهرستان‌ها قدم‌های والایی برداشته است و از جمله فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد و حسینه و کمک به محرومان و نیازمندان از اهداف مهم این مجموعه فرهنگی و مذهبی در استان ایلام است.

سهیلی ادامه داد: اردو‌های فرهنگی و زیارتی، اعزام زیارت اولی‌های حرم اهل بیت (ع) به حرمین، کمک به زوج‌های جوان، تامین و توزیع بسته‌های حمایتی بصورت خودجوش و مستقل، کلاس‌های فرهنگی، قرآنی و آموزشی در سطح مدارس و مساجد و حسینه‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته توسط موسسه حضرت مهدی (عج) است.

وی گفت: از سال گذشته با ۱۴ سال سن، مدیریت این مجموعه فرهنگی را عهده دار شدم و بالغ بر ۷۰ نفر بصورت افتخاری در سراسر استان در این موسسه مشغول به فعالیت هستند.

مدیر موسسه حضرت مهدی (عج) عنوان کرد: سلام مردم خونگرم؛ ولایی و شهید پرور استان ایلام را خدمت حضرتعالی ابلاغ می‌کنم و آماده دریافت پیام شما به این مردم شهید پرور هستم.

کتاب ستاره غرب مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و زندگی نامه نوجوانترین فعال فرهنگی کشور مهرشاد سهیلی با نویسندگی نعمت الله داودیان و خبرگزاری ایرنا جمع آوری و چاپ شده است.

انتهای پیام
ارسال نظرات