فرمانده سپاه قائم شهر:

پایگاه‌های بسیج،کانون مردمی کمک مومنانه در مقابله با کروناست

فرمانده سپاه قائم شهر پایگاه‌های مقاومت بسیج را کانون مردمی کمک مومنانه در مقابله با کرونا دانست.
کد خبر: ۹۲۳۴۷۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
پایگاه‌های بسیج،کانون مردمی کمک مومنانه در مقابله با کروناست
 
سرهنگ حسین علیزاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار «بسیج» از قائم شهر، با اشاره به  اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای ما شیعیان فصل الخطاب است، گفت: سپاه در کنار ادارات و نهادی  این کار الهی را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه قائم شهر با اینکه برای هرچه بهتر برگزار شدن رزمایش کمک مومنانه جلسات متعددی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات، سمن‌ها وگروه‌های خودجوش برگزار کردیم، افزود:‌همچنین جلساتی هم با شورای شهر، شهردار، حوزه‌های علمیه و نهاد‌هایی که علاقمند به مشارکت کمک  مومنانه هستند، برگزار شد  و الحمدالله یک وفاق و همدلی در سطح شهرستان ایجاد شد.

علیزاده در ادامه با تصریح براینکه پویش کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان گسترده شده است، اضافه کرد:‌با توجه به اینکه این رزمایش در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، مردمی که پای کار انقلاب بودند در این برهه هم احساس مسئولیت کرده و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب  در سطوح مختلف به کمک پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها و نواحی آمدند.

به گفته فرمانده سپاه قائم شهر پایگاه‌های مقاومت بسیج  در کنار شناسایی اقشار آسیب پذیر و نیازمندی که در دوران کرونا دچار خسارت شدند،   مشغول جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم می‌باشد.

علیزاده در پایان با یادآوری این مطلب که یک انسجام و وحدتی بین  پایگاه های مقاومت، دهیاران و شورای اسلامی شهری و روستای برای آغاز رزمایش کمک مومنانه شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: از ‌همه علاقمندانی که مایل هستند به اقشار آسیب پذیر کمک کنند دعوت می‌کنیم  به این رزمایش بپیوندند.

به گزارش بسیج؛ ۲۰ هزار خانوار جامعه هدف در قائم شهر تحت حمایت قرارگاه کمک مواسات و همدلی مومنانه قرار می‌گیرند و مردم میتوانند کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا Ir۳۵۰۶۰۰۶۸۱۵۰۱۱۱۲۳۴۰۰۰۰۰۰۱ بانک مهر، بنام مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران واریز و یا اقلام غیر نقدی خود را به حسینیه عاشقان، پایگاه‌های مقاومت و یا چادر‌های سیار جمع آوری کمک‌ها در سطح شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار