خبرهای داغ:

اهدای 500 سری جهیزیه در اهواز

مراسم اعطای ۵۰۰ سری جهیزیه، با حضور نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه حضرت‌ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از مسئولین و زوج‌های جوان اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۰۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم اعطای ۵۰۰ سری جهیزیه، بعدازظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه حضرت‌ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از مسئولین و زوج‌های جوان در ناحیه مقاومت بسیج امام‌علی(ع) اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: امیدواریم حاصل این ازدواج مبارک فرزندان صالح باشد.

وی با اشاره به آیه "و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله با امره قد جعل الله لکل شیئا قدرا" گفت: با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت(ع) می توان زندگی را شروع و بر مشکلات فائق آمد. وعده خدا تخلف پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: طبق آمار رسمی، متاسفانه آمار جمعیت رو به کاهش است و فرزندآوری بسیار پایین است، طبق این روندی که پیش می‌رود در سال‌های آینده با کمبود جمعیت مواجه می‌شویم و پیری جمعیت از مشکلات جدی کشور است.

وی زوج‌های جوان را به سازش و مدارا کردن و صبر در زندگی توصیه کرد و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم سوره بقره می فرماید: "هُنَّ لِبَاسٌ لَّکُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ" این آیه مبارکه بیانگر نقش اصلاحی همسران است و به این مفهوم که زن و شوهر باید همانند لباسی عیب‌های یکدیگر را بپوشانند و در اصلاح یکدیگر بکوشند.

موسوی‌فرد ادامه داد: یکی از ویژگی‌های لباس حفاظت و حراست از بدن است این ویژگی هم باید در زندگی مشترک قرار بگیرد و زوج ها از یکدیگر در مقابل مشکلات حفاظت و حراست کنند.

ازدواج باعث قوام جامعه اسلامی است

در ادامه این مراسم سردار شاهوارپور اظهار کرد: ازدواج باعث قوام نسل و جامعه اسلامی می شود. با ازدواج و تولید نسل و تربیت در مکتب اهل بیت(ع) جامعه اسلامی قوام و قدرت پیدا می کند.

وی افزود: طرح اهدای این ۵۰۰ سری جهیزیه با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) و سپاه پاسداران انجام شد و قرار است این کار مبارک در سطح استان ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت‌ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ارزش این جهیزیه‌ها ۱۵ میلیون تومان است و قرار است بین زوج‌های جوان و نیازمند خوزستانی توزیع گردد.

وی در پایان گفت: به مناسبت عیدغدیرخم طرح های زیادی از جمله اهدای جهیزیه، توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی توسط سپاه پاسداران، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های تابعه در استان خوزستان انجام شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها