خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم (عج):

کار کردن امروز در سپاه يک کار جهادي است

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به اجراي طرح استمرار پاسداري گفت : طرح استمرار پاسداري فرصتي براي استفاده از ظرفيت وابستگان به سپاه است.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۱۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم (عج) استان در جلسه قرارگاه استاني استمرار رسالت پاسداري در سمنان گفت : فشار اقتصادي به جريان مقاومت و محدود کردن روابط ايران و عراق  بخشي از طراحي نقشه بلند مدت براي تقابل با جمهوري اسلامي است.

وي افزود : سردار دامغاني تصريح کرد : باتوجه به موقعيت کشور ماموريت هاي سپاه بسيار متنوع شده و در هيچ مقطعي حجم ماموريت هاي سپاه در راستاي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي انقدر گسترده نبوده است و ماموريت در نواحي مقاومت شهرستان نيز بسيار سنگين و گسترده است .

فرمانده سپاه قائم (عج) استان گفت: دستورالعمل هاي قرارگاه رسالت پاسداري بايد تبديل به باور شود تا موثر واقع شود .

دامغاني ادامه داد : کار کردن امروز در سپاه يک کار جهادي است و امروز بستري براي استفاده از وابستگان به سپاه فراهم شده تا بتوانيم از تجربيات وابستگان در ماموريت هاي مختلف استفاده کنيم .

سردار دامغاني تصريح کرد : فرماندهان نواحي بايد از ظرفيت هاي وابستگان و بازنشستگاني که در اين طرح فعاليت مي کنند استفاده کنند تا فضاي خوبي در شهرستان ها ايجاد کنند .

وي گفت : هويت دادن به وابستگان به سپاه بسيار مهم است و بايداين افراد از جهات مختلف حمايت شوند و در موارد مختلف از ظرفيت مشورت با اين افراد استفاده شود. .

فرمانده سپاه قائم (عج) استان گفت : در کنار مشغله هاي فرماندهان ، حضور پيشکسوتان مي تواند ياري گر آن ها باشد و بايد از ظرفيت هاي آنان استفاده کرد.

دامغاني در پايان بيان کرد : بايد به قرارگاه استمرار پاسداري نگاه فرصت محور داشته باشيد و نگاه دستوري نباشد تا ماموريت سپاه به طور کامل و به بهترين شکل ممکن اجرا شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها