خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر همایش علمی پژوهشی فتح الفتوح با اعلام اتمام مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش علمی فتح الفتوح1، از آغاز مهلت ارسال مقالات به مرحله دوم این همایش علمی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۲۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

ایمان ایمانی فر، دبیر سلسه همایش های ملی علمی- پژوهشی فتح الفتوح، در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از اتمام مهلت ارسال مقالات به همایش فتح الفتوح1 خبر داد و اظهار داشت: این همایش از 17آذرماه، رسماً وارد فاز داوری مقالات شده است.

به گفته وی، اختتامیه همایش و اعلام نتایج این دوره از همایش فتح الفتوح، ۲۲بهمن ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

ایمانی فر در ادامه، از آمادگی دبیرخانه سلسله همایش های فتح الفتوح در رونمایی از پوستر فتح الفتوح2 خبر داد و تصریح کرد: آغاز فعالیت دبیرخانه دومین همایش ملی علمی- پژوهشی فتح الفتوح، از 9دی ماه خواهد بود.

دبیر همایش های علمی پژوهشی فتح الفتوح، در ادامه از مسابقه یادداشت نویسی علمی در سه محور: من و علم؛ من و شجره طیبه صالحین؛ دل نوشته سلام خبر داد و ضمن تأکید بر اینکه شرکت برای عموم آزاد است؛ گفت: این مسابقه که از هفته بسیج آغاز شده است، تا روز بصیرت، نهم دی ماه ۱۳۹۹ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه موضوعات محور اول با عنوان: من و علم؛ یادداشت با موضوعات پوستر همایش فتح الفتوح1؛ یادداشت با موضوع: جایگاه تربیت از کلام امام سجادع با بهره گیری از صحیفه سجادیه؛ و یادداشت با موضوع: تعامل یا تناقض علم و دین اسلام است، تصریح کرد: به سه نفر برگزیده دراین محور، به ترتیب نفر اول ۶٠٠هزار تومان، ۴۵٠هزار تومان، و نفر سوم ٣۵٠هزار تومان اهداء خواهد شد.

ایمانی فر در ادامه با یادآوری اینکه موضوعات محور دوم با عنوان من و شجره طیبه صالحین؛ اهمیت و جایگاه شجره طیبه صالحین در تربیت تشکیلاتی چیست؟؛ راهبرد شجره طیبه صالحین در کرونا و پسا کرونا چه می تواند باشد؟؛ و آنچه صالحین باید باشد و آنچه هست؟ افزود: به سه نفر برگزیدگان اول تا سوم این محور، به ترتیب 500 هزار تومان، 350 و 250 هزار تومان اهداء خواهد شد.

دبیر همایش های علمی پژوهشی فتح الفتوح، موضوعات محور سوم را دل نوشته با عنوان: سلام رهبرم(وظیفه من در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری)؛ دل نوشته با عنوان: سلام فرمانده( انتظار حاج قاسم سلیمانی از من)؛ و‌ دل نوشته با عنوان: سلام مدیر صالحین ( هر چه می خواهد دل تنگت بگو) عنوان کرد و گفت: به نفرات برگزیده این محور به ترتیب: نفر اول ۴٠٠هزارتومان، نفردوم٣٠٠هزار تومان، نفرسوم٢٠٠هزار تومان اهداء می شود.

ایمانی فر گفت: آدرس Mighat.Fars@gmail.com جهت ارسال یاداشت ها می باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها