خبرهای داغ:

برپایی نشست بصیرتی پیرامون انتخابات در مسجد فاطمه الزهرا (س)

نشست بصیرتی معرفتی پیرامون حضور حداکثری در انتخابات سال ۱۴۰۰، امشب به همت پایگاه ام الائمه (س) حوزه خواهران ام ابی‌ها (س) در مسجد فاطمه الزهرا (س) بلوار شهید کریمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۸۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست بصیرتی معرفتی پیرامون حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، به همت پایگاه ام الائمه (س) حوزه خواهران ام ابی‌ها (س) ناحیه بسیج شهرستان قم در مسجد فاطمه الزهرا (س) بلوار شهید کریمی برگزار شد.

در این نشست که با استقبال پرشور نمازگزاران مسجد برگزار شد، ابراهیم سانی خانی از کارشناسان سیاسی استان در سخنانی اظهار داشت: باید به فلسفه انقلاب اسلامی بیندیشیم، زیرا نماد‌های اسلام و مسلمانی در زمان طاغوت کمابیش وجود داشت و باید بدانیم حقیقتا علت قیام چه بود؟

وی افزود: در دهه ۴۰ حضرت امام (ره) هیچگاه نفرمودند که شاه برود بلکه بار‌ها به شاه هشدار دادند که عزت خود و ملت ایران را در برابر رژیم‌های خارجی حفظ کند، اما او توجهی نکرد و حتی قانون کاپیتولاسیون که امروز در کشورهایی، چون ژاپن و آلمان اجرا می‌شود، امام (ره) شدیدا با آن مخالفت کردند.

سانی خانی تصریح کرد: فلسفه قیام ملت ایران، خدامحوری بود و به هیچ وجه مبتنی بر نان و آب نبود و امروز هم استکبار جهانی با جلوه‌های الهی و اسلام ناب در ایران مقتدر مشکل دارد و از این رو با انواع دسیسه ها، دست به ترور و تحریم و تهدید می‌زند.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و با انتخاب رییس دولتی چابک و انقلابی، روزبروز به قله‌های سرفرازی نزدیک و نزدیک‌تر شویم.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات