مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع):

وحدت ارتش و سپاه در کشور، خار چشم دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: وحدت بین ارتش و سپاه در کشور، خار چشم دشمنان است
کد خبر: ۹۳۳۵۱۷۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) و سروان مهدی انبیاء فرمانده گردان یکم تیپ امام صادق با سرگرد مهدی خیری فرمانده گردان ارتش که در مرز‌های خوزستان مستقر هستند بمناسبت روز ارتش دیدار کردند.

حجت الاسلام یحیایی با تاکید بر اینکه مکتب و تفکر شهید صیاد شیرازی باید به نسل‌های آینده بازگو و منتقل شود، گفت: شهید علی صیاد شیرازی خصوصیات اخلاقی برجسته‌ای داشت که بارزترین آنها، اطاعت محض از، ولی فقیه، عشق به ائمه اطهار، ادای نماز اول وقت و ارتباط با علما و بزرگان دین بود و امروزه جوانان و مدیران کشور باید از چنین شخصیت بزرگی الگو بگیرند.

یحیایی با بیان اینکه ارتش در اوج آمادگی دفاعی و رزمی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اجازه کوچک‌ترین تعدی به خاک ایران اسلامی را به دشمنان داده نشده و با همراهی سپاه هم اکنون امنیت پایدار در مرز‌های کشور برقرار است.

وی وحدت رویه بین ارتش و سپاه در کشور را خار چشم دشمنان دانست و عنوان کرد: این وحدت رویه بین ارتش و سپاه نقطه قوت و بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان نظام است.

پایان خبر/
ارسال نظرات