خبرهای داغ:
روابط عمومی بسیج اقشار قم خبر داد:

تجلیل از مربیان نمونه و موفق عقیدتی در بسیج اقشار

در مراسمی با حضورحجت الاسلام احمدی معاون عقیدتی و سیاسی سپاه استان وحجت الاسلام عظیمی مسئول نمايندگی ولی فقيه در بسیج اقشار از ۱۰ نفر مربی نمونه و موفق در مجموعه نمايندگی و فرماندهی بسیج اقشار،تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۵۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،در این مراسم حجت الاسلام نوذری و خانم علی اکبری از بسیج اساتید ،حجت الاسلام  نوری از بسیج فرهنگيان  ،آقای بهجتی از بسيج ورزشکاران ، آقای توحیدی مهر از بسیج مهندسين کشاورزی ،خانم خوانساری و خانم نزادی از حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها بسیج اصناف  و  آقای علوی از بسیج کارگری  با اهداء لوح تقدیر و هدایایی مورد تشویق قرار گرفتند .

حجت الاسلام عظیمی در این برنامه ضمن گرامیداشت مقام معلم و  مربی از همت و تلاش اساتید و مربيان در دانشگاه ها و مراکز آموزشی بسیج، کانونها وحوزه های مقاومت بسیج قدردانی کرد.
 
وی نقش اساتید و مربيان را در هدایت جامعه در تمام عرصه‌های فرهنگی ، سیاسی ، اعتقادی و اجتماعی نقشی سازنده و موثر دانست و گفت: باید همانطور که رزمندگان اسلام از مرزهای جغرافیایی حفاظت کردند اساتید و مربيان تعلیم‌ و تربیت‌، از مرزهای اعتقادی و فرهنگی دفاع نمایند.
 
مسئول نمايندگی ولی فقيه در بسیج اقشار ادامه داد:امروز دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در جامعه هست به خصوص در بحث انتخابات که مردم شرکت نکنند و حال آنکه امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار در منطقه به اهداف خود نزدیکتر میشود و دشمنان ما هر روز دچار سر افکندگی بيشتر خواهند شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات