ناکامی دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات/پیروزی فلسطین، تشدید زوال اسراییل

شاهرود_مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: توطئه های دشمنان در فضای مجازی و رسانه ای برای مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب با حضور پرشور در انتخابات ناکام خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۲۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
ناکامی دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات/پیروزی فلسطین، تشدید زوال اسراییلبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در گردهمایی بصیرتی فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج ادارات حوزه الحدید شاهرود در تالار شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی به میزبانی پایگاه مالک اشتر، در سخنانی با اشاره به جریانات سیاسی داخل و خارج از کشور و توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های گوناگونی را بر علیه ملت و نظام اسلامی بکار برده اند که به فصل الهی و حضور مردم و هدایت‌های ولایت ناکام مانده است.
وی افزود: دشمن از ترور و جنگ سخت و نیمه سخت تا نرم و اقتصادی و تحریم تلاش داشتند این نظام و ملت را به زانو درآوردند، اما ایستادگی و بصیرت مردم تمام این توطئه‌ها را ناکام کرد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز نیز دشمنان ما که در همه‌ی عرصه‌ها شکست خورده‌اند تلاش دارند در انتخابات با عدم حضور مردم به اهداف شوم خود برسند.
وی با اشاره به پیروزی مظلوم بی دفاع فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این پیروزی بشارت پیروزی‌های بزرگ در آینده است و انتخابات و مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح می‌تواند کامل کننده این پیروزی بین المللی باشد.
حسینی دیباجی با برشمردن شاخص‌های یک رئیس جمهور کارآمد از نگاه مقام معظم رهبری افزود: مدیر و مدبر و شجاع و ولایت مدار و ساده زیست و قانون مدار و مردمی و انقلابی و مومن و استکبار ستیز باید در رئیس جمهور منتخب باشد تا این انقلاب در مسیر درست خود برای رسیدن به اهداف بلند خود گام بردارد.
وی با توجه دادن به نیرنگ دشمنان با ابزار رسانه و فضای مجازی، گفت: باید بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه ما رو بروز افزایش یافته تا با این تلاش‌ها توطئه‌های دشمنان را بی اثر کرد.
ارسال نظرات