خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان:

حضور پرشور در انتخابات یکی از راه‌های برهم خوردن هیمنه استکبار است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: حضور پرشور در انتخابات یکی از راه‌های ایجاد خشم و برهم خوردن هیمنه استکبار است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۳۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

حضور پرشور در انتخابات یکی از راه‌های برهم خوردن هیمنه استکبار استبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع اهمیت و لزوم حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مدیران شرکت گاز استان همدان، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و منطقه ۷ عملیات انتقال گاز به همراه جمعی از کارکنان بسیجی صنعت نفت این استان در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان در این نشست با تشریح بخشی از آیات قرآن کریم، اظهار داشت: در آیات متعددی به روشنی به لزوم تبعیت مسلمین از فرامین و دستورات پیامبر، امامان و جانشینان ایشان اشاره شده است.

سرهنگ ابراهیم بختیاری افزود: در مسیر اطاعت از امام و اولی الامر سختی‌ها و مصیبت‌هایی وجود دارد و هر قدمی که مسلمانان در راه اعتلاء اسلام بر می‌دارند موجب خشم کفار و دشمنان اسلام می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات یکی از راه‌های ایجاد خشم و برهم خوردن هیمنه استکبار است.

مدرس دانشگاه نیز در ادامه با اشاره به وجود برخی نارضایتی‌ها در سطح جامعه، گفت: برای بیان مشکلات و نشان دادن نارضایتی‌ها دو راه بیشتر وجود ندارد یکی حضور در کف خیابان که باعث ایجاد ناامنی، هرج و مرج، توقیف مناسبات روزمره و کسب و کار و در نتیجه ایجاد نارضایتی‌ها و مشکلات دیگر می‌شود و راه‌حل دیگر حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح به منظور رفع معضلات و رفع شدن مشکلات کشور است.

جمشید قاسمی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد گسست بین مردم و انقلاب هستند و به همین منظور مایل به حضور آنان در انتخابات و انتخاب افراد صالح، انقلابی و متدین نیستند.

وی عنوان کرد: هوشیاری و مشارکت حداکثری و انتخابی درست بر مبنای شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری موجب پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نیز با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار داشت: اقتدار مردم، نظام اسلامی و کشور زرخیز و پر افتخار ایران در گرو مشارکت همه جانبه آحاد مردم و بروز شکوه و عظمت علاقه‌مندی مردم به نظام اسلامی و کشور ایران در برابر دیدگاه جهانیان است.

مهدی زارع افزود: فارغ از هرگونه اختلافات داخلی باید با شرکت در انتخابات در مقابل توطئه‌های دشمنان اتحاد خود را به نمایش گذاریم.

در پایان این نشست بیانیه اعلام آمادگی بسیجیان صنعت نفت استان همدان به منظور حضور پرشور و دعوت از مردم ولایتمدار استان همدان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات