خبرهای داغ:
با حضور فرمانده قرارگاه قرب بقیه الله (عج)

آئین افتتاحیه قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد

آئین افتتاحیه قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سردار جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی قرب بقیه الله(عج) و بانوان دهه هشتادی استان قم همزمان با روز دختر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۶۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

آئین افتتاحیه قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آئین افتتاحیه قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی قرب بقیه الله (عج) و بانوان دهه هشتادی استان قم همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در حسینیه ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

سردار جعفری ضمن تبریک میلاد بزرگ بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها حرکت جوانان در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی را بسیار مهم و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی معرفی نمود و از جوانان مومن و متعهد خواست با نقش آفرینی موثر در جامعه تمام توان خود را به منظور همراه سازی امت اسلامی بکار ببندند.

اسماعیلی فرمانده قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) استان قم نیز ضمن خیر مقدم به تمامی میهمانان، تشکیل این قرارگاه را یک حرکت بزرگ برای حضور بانوان دهه هشتادی در عرصه نقش آفرینی اجتماعی عنوان نمود.

حضور یادگار دفاع مقدس حاج حسین یکتا در جمع بانوان دهه هشتادی هم شور و نشاط مضاعفی را به این برنامه بخشید.

یکتا با بازخوانی حوادث سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش‌های جوانان آن روز برای حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی، اظهار داشت: گاهی اوقات یک حرکت مثل همین تجمع دهه هشتادی ها، یک مُهری است به شناسنامه مِهر به امام زمان (عج) و ما که از همان روز اول سر کلاس جبر و اختیار بوده‌ایم بدانیم که فردا باید سر کلاس حساب و کتاب بنشینیم.

وی از انتخابات به عنوان امتحانات یاد کرد و گفت: برای نمره گرفتن باید در امتحانات حضور یابیم و برای نمره خوب گرفتن باید درست انتخاب کنیم.

حجت الاسلام فلاحی نیز یکی دیگر از سخنرانان این برنامه بود و ضمن بیان تعاریفی از انقلاب اسلامی گفت: بانوان انقلابی اگر با محوریت تمدن سازی اسلامی در میدان حضور یابند، تحول بزرگی اتفاق خواهد افتاد و فرصت‌هایی مثل انتخابات باید از این زاویه نگریسته شود و سعی شود افرادی روی کار بیایند که از توانمندی لازم جهت تحول آفرینی برخوردار باشد.

رونمایی از نماد قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) همخوانی دختران دهه هشتادی و اجرای زیبا و حماسی گروه سرود آوای علمدار از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

انتهای پیام/ابراهیم‌خانی
ارسال نظرات