خبرهای داغ:

5 بسته معیشتی در روستای اروانه در سرخه توزیع شد

همزمان با دهه کرامت 5 بسته معیشتی به همت بسیجیان روستای اروانه بسته بندی و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۱۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

طبق منویات مقام معظم رهبری نهضت کمک های مومنانه که در ایام کرونا آغاز شد و همچنان ادامه دارد، به منظور دستگیری از نیازمندان، کاهش آلام آسیب دیدگان ناشی از کرونا و کمک به محرومین و اقشار مختلف آسیب دیدگان در محلات هدف است و این نهضت تا پایان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم، نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه مبارک کرامت 5 بسته معیشتی به همت بسیجیان پایگاه نرجس خاتون روستای اروانه در شهرستان سرخه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

طاهری فرمانده پایگاه نرجس خاتون روستای اروانه در حاشیه این برنامه اظهار کرد: حمایت از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه باید همواره در دستور کار قرار داشته باشد که در این راستا حضور مردم و خیران اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا، اقشار زیادی با از دست دادن فرصت شغلی خسارت دیدند و از این رو طرح کمک‌های مومنانه با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر به اجرا درمی‌آید.

طاهری با بیان اینکه در بازه های زمانی مختلف این پایگاه اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند کرده است، گفت:  طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در پایگاه های خواهر و برادر این روستای انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها