فرماندار ویژه دهلران:

نام دهلران در تقویم دفاع مقدس ماندگار است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: نام دهلران بواسطه رشادت مردمانش و عملیات های مختلف در تقویم دفاع مقدس ماندگار است.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۰۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید عسگری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دهلران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دهلران یکی از آوردگاه های دفاع مقدس با هشت عملیات بزرگ بوده که در تقویم دفاع مقدس برای همیشه ماندگار است.

وی به مقاومت ۱۸ روزه مردم شهرستان در دفاع مقدس اشاره و افزود: مقدمات کنگره ۳ هزار شهید استان در شهرستان همه دستگاه ها همکاری کنند.

فرماندار ویژه دهلران ضرورت برگزاری کنگره و گرامیداشت یاد شهدا را عامل برگزاری جلسه در این شرایط کرونایی ذکر کرد و افزود: ستاد شهرستانی کارها را با دقت پیگیری و انجام دهد و همه در این زمینه همکاری کنند.

عسگری به دهلران و سوابق آن در دفاع مقدس هم اشاره و گفت: باید نام دهلران در تقویم دفاع مقدس ثبت و حماسه های آن برای همه کشور بیان شود.

امام جمعه دهلران هم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دهلران در دوران دفاع مقدس باید ویژه دیده شده و غریب واقع نشود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت ایجاد المان های دفاع مقدس در شهرستان تاکید کرد و یاداور شد: یادمان های شهدا در دهلران نیازمند توجه ویژه هستند.

وی به سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: دهلران در این سفر هم باید ویژه مورد توجه قرار گیرد و ره آورد این سفر کارهای اساسی و زیربنایی در شهرستان باشد.

فرمانده سپاه دهلران هم با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ۴۳ خدمت در شهرستان از مقدمات کنگره شهدا در شهرستان است که ستاد شهرستانی باید ویژه دنبال کنند.

سرهنگ علی آبدونی خدمات عمرانی، خدمت رسانی به محرومان، تهیه جهیزیه، اعزام اکیپ های پزشکی و برگزاری یادواره ها و سایر خدمات را از مقدمات کنگره سه هزار شهید استان در این شهرستان مرزی برشمرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات