ساری-فرمانده سپاه کربلا به با تاکید بر اینکه محله مهدوی گامی برای تحقق دولت و جامعه و تمدن اسلامی است، افزود: هر کجا به مردم اعتماد کردیم برنده میدان شدیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۰۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست هم اندیشی و تبیین قرارگاه محله مهدوی در شهرستان بهشهر با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و سایر مسئولین اجرایی برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست با اشاره به تشکیل تمدن نوین اسلامی گفت:باید به مردم نشان دهیم که جامعه الگوی ولایی کجاست و  فرهنگ و معارف را به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب انتقال دهیم.

فرمانده سپاه کربلا به با تاکید بر اینکه  محله مهدوی گامی برای تحقق دولت و جامعه و تمدن اسلامی است، افزود: هر کجا به مردم اعتماد کردیم برنده میدان شدیم از همین رو باید هر زمان جایگاه و نقش مردم را در حاکمیت تقویت کنیم.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید از ظرفیت  نخبگان برای حل مشکلات مردم استفاده کرد، گفت: مسئولان اگر دل در گروه این نظام دارند باید دغدغه مشکلات مردم، دغدغه شان باشد و برای رفع مشکلات همه تلاش خود را بکار بگیرند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به تشریح اقدامات محله مهدوی پرداخت و خاطرنشان کرد: در یک محله مهدوی مواردی از قبیل اثربخشی عملکرد، شبکه سازی نخبگان،الگو سازی جامعه ولایی،جریان سازی اصول حاکم بر گفتمان انقلاب اسلامی، نقش آفرینی مردم، تسهیل گری امور محله، مطالبه گری، هدایت گری و استمرار باید اولویت کار ما می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها