خبرهای داغ:
شهردار نهاوند:

پارک بانوان در مکانی مناسب احداث می‌شود

نهاوند-شهردار نهاوند از احداث پارک بانوان این شهر در مکانی مناسب خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۷۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
پارک بانوان در مکانی مناسب احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهردار نهاوند و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مسئول کمیته بانوان فرمانداری نهاوند به منظور جانمایی مکان مناسب برای احداث پارک بانوان از چند مکان پیشنهادی بازدید کردند.

مجید یوسفی نوید احداث پارک بانوان را یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر نهاوند عنوان کرد و اظهار داشت: از آنجا که یکی از مطالبه‌های جدی بانوان نهاوندی و همچنین شورای فرهنگ عمومی احداث پارک بانوان است، این مهم در دستور کار قرار گرفت و برای جانمایی مناسب این پروژه ضمن اعلام آمادگی و همکاری اداره اوقاف روز گذشته جلسه‌ای برگزار و مکان‌های پیشنهادی در این راستا ارائه شد.

وی ادامه داد: از دیگر مکان‌های مورد نظر شهرداری نیز بازدید به عمل آورده شد تا با در نظر گرفتن تمام جوانب مکانی مناسب انتخاب و عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.

شهردار نهاوند با بیان اینکه برای رفاه حال بانوان با نظارت‌ها و نیازسنجی‌ها در این خصوص بهترین و مناسب‌ترین مکان در نظر گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم گامی در راستای رفاه بانوان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند برداریم خواهیم توانست هرچه بیشتر به توسعه‌هایی که مدنظر است نزدیک شویم.

وی احداث این پارک را عامل ایجاد آرامش خاطر و نشاط در بانوان نهاوندی عنوان کرد و گفت: احداث پارک بانوان گامی در راستای توسعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات