خبرهای داغ:

13 برنامه در طول هفته بسیج در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار خواهد شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از برگزاری 13 برنامه در طول هفته بسیج با محوریت مسجد محوری و محله محوری در این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۰۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری 13 برنامه در طول هفته بسیج در این پایگاه مقاومت خبر داد.

ابراهیمی در خصوص تصمیمات و برنامه های اجرایی این پایگاه در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: بسیج شجره ی طیبه ای است که به فرمان امام راحل برای دفاع و حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی تشکیل شد و پویایی آن موجب پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: به همین منظور بسیجیان در طول سال برای تقویت این شجره طیبه تلاش کرده و در هفته ی اول آذر نیز که متعلق به خود آنهاست و پنج آذر اختصاص به روز تأسیس و تشکیل بسیج دارد به طور ویژه و اختصاصی فعالیت خواهند کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با بیان اینکه امسال شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» نام‌گذاری شده است، گفت: بسیج یک نهاد مردم پایه است که از همه قشر ها تشکیل شده  و از بدنه مردم قرار گرفته است و در تلاش هستیم برنامه ها را با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری برپا کنیم.

ابراهیمی با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: فضا سازی پایگاه، شرکت در نماز جمعه، غبار روبی وعطر افشانی مزار شهدا، پیاده روی به سمت مزار شهدای گمنام، نشست روشنگری و بصیرت افزایی در رابطه با دستاوردهای بسیج با حضور استاد از جامعه زنان، برپایی بازی های بومی و محلی، برپایی نمایشگاه عکس و دلنوشته های بسیجیان در رابطه با هفته بسیج و دیداربسیجیان پایگاه با امام جماعت مسجد امام هادی (ع) از جمله برنامه هاست.

 او تجلیل ازخانواده شهید محله، ایجاد ایستگاه سلامت کنترل فشار خون بسیجیان در هنگام نماز جماعت مغرب وعشا در مسجد امام هادی (ع)، تهیه بنر سیاسی توسط کار گروه فرهنگی پایگاه، نشست بصیرت افزایی  وارج نهادن به مقام مادر وخانواده حلقه شهید اسماعیل جمال با حضور فرزندان و مادران و برگزاری ایستگاه نقاشی به همت حلقه شهید حسین صفا از دیگر برنامه های اجرایی این پایگاه در طول هفته بسیج خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها