خسارات دامداران و کشاورزان و عشایر باید توسط ستاد بحران برآورد و پرداخت شود

امام جمعه هیرمند گفت: خسارات دامداران و کشاورزان و عشایر باید توسط ستاد بحران برآورد و پرداخت شود، تا گوشه‌ کوچکی از درد و رنج مشقت بار این افراد که در سخت‌ترین شرایط، منطقه را ترک نکرده و از تلاش برای کسب روزی حلال دست نکشیده‌اند، جبران شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۵۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، مراسم تودیع فرشاد گرگیج و معارفه ميثم برازنده سرپرست جدید فرمانداری شهرستان هیرمند، با حضور اقشار مختلف مردم مرزدار و ولایتمدار شهرستان هیرمند در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان هیرمند برگزار شد‌.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه شهرستان هيرمند، در این مراسم ضمن تبریک به برازنده در کسوت سرپرستی فرمانداری شهرستان مرزی هيرمند، و تقدیر از تلاش‌های خالصانه  فرشاد گرگیج، ضمن خیرمقدم به  بامری معاونت سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان پاره ای از مشکلات مردم این شهرستان را بیان کرد.

امام جمعه شهرستان هيرمند از فرصت مرز به عنوان فرصت مغتنمی یاد کرد که متأسفانه با بی‌درایتی مسئولان به تهدید تبدیل شده‌است.

وی با اشاره به اینکه دام‌های مردم نابود شده و در شرایط سختی به سر می‌برند، تصریح کرد: انتظار ما از دولت خدمتگزار این است که در مسیر رونق مجدد اشتغال در این منطقه حساس بصورت جدی برنامه ریزی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی در ادامه با بیان اینکه تمامی فرصت‌های شغلی در ارتباط با کشاورزی و دامداری و صیادی به کلی از بین رفته است، افزود: خسارات دامداران و کشاورزان و عشایر باید توسط ستاد بحران برآورد و پرداخت شود، تا گوشه‌ کوچکی از درد و رنج مشقت بار این عزیزان که به امید امرار معاش و کمک به اقتصاد کشاورزی در سخت‌ترین شرایط، حاضر به ترک منطقه نگردیده و از تلاش برای کسب روزی حلال دست نکشیده‌اند، جبران شود.

ارسال نظرات