خبرهای داغ:

تحریم و تحریف حربه های غلبه دشمنان است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: نسخه عبور از شرایط جنگ فرهنگی و ترکیبی دشمنان، قوی شدن در تمامی عرصه ها، جهاد تبیین و توجه به الزامات آن است.
کد خبر: ۹۴۳۸۲۴۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛.در راستای برنامه دیدار با رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسئولان با رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت روستای لاسجرد در سرخه دیدار و گفتگو کرد.                

 سرهنگ ادهم در این دیدار با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص لزوم دفاع در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: شهید آوینی گفت: شاید جنگ خاتمه یافته باشد لیکن مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت، دشمنان آنچه را که در جنگ سخت و نظامی به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان سپاه اسلام نتوانستند به دست آورند با جنگ نرم و هوشمند در عرصه های  فرهنگی و اقتصادی بر مردم عزیز ایران سعی در دستاورد سازی برای خود هستند.  

او با بیان اینکه  تحریم و تحریف به عنوان دو ابزار مهم دشمن در عرصه جنگ کنونی جهت غلبه بر ملت شریف ایران است، افزود: تمسک به راه شهدا و توجه به رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری، قوی شدن در تمامی عرصه ها و جهاد تبیین از الزامات غلبه بر دشمنان و عبور از جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان است.

در این دیدارها رزمندگان عزیز به گوشه ای کوتاه از مجاهدت رزمندگان با بیان خاطرات دوران پرافتخار دفاع مقدس اشاره کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها