مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت سیزدهم بدنبال تقویت رسانه‌های محلی است/ رونمایی از طرح خدمات الکترونیکی جامعه رسانه‌ای کشور در آینده نزدیک

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سهم استان قم در مباحث مختلف قانونی مانند آگهی و تبلیغات و غیره مهجور واقع شده است و باید این عقب ماندگی‌ها جبران شود، گفت: تقویت رسانه‌های محلی جزو سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دولت نسبت به تقویت رسانه‌های محلی و ارتقای آنها عزم جدی دارد.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۹۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

دولت سیزدهم بدنبال تقویت رسانه‌های محلی است/ رونمایی از طرح خدمات الکترونیکی جامعه رسانه‌ای کشور در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ایمان شمسایی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سمت اهداف خود پیش می‌رود، اظهار داشت:تحریم های دشمنان بیش از همیشه حقانیت انقلاب اسلامی را نشان داده است.

وی در ادامه عنوان کرد: نبود نظام صنفی واحد از مشکلات اصلی و عمده مطبوعات و رسانه‌های کشور است و در این شرایط وجود تشکل هایی مانند بسیج رسانه و خانه مطبوعات با اقدامات تاثیرگذار خود بخشی از این کمبود را جبران کرده اند.

وی با بیان اینکه تلاش شرایط ثبت عناوین برتر جشنواره مانند ابوذر در سامانه رسانه‌ای «ای رسانه» فراهم شود، افزود: طرح ساماندهی خبرنگاران و تحت وب شدن و الکترونیکی بیشتر خدمات این عرصه بزودی رونمایی می شود.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قم پایتخت انقلاب اسلامی بوده و جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی و منطقه‌ای دارد، گفت: در فتنه اخیر جنگ ترکیبی‌ به قوی ترین شکل ممکن برملا شد، ریشه و هدف اصلی فتنه اخیر کینه دشمنان از قدرت روزافزون جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی و آرمان عدالت خواهی نظام اسلامی بود.


شمسایی با تاکید بر اینکه در اتفاقات اخیر برغم برخی حوادث، اصحاب رسانه پای کار بود و در مسیر روشنگری عمومی حرکت می کردند، اضافه کرد:بدنه رسانه‌های کشور انقلابی است و این قبیل از نگاه های آگاهی بخش باید تقویت و توسعه یابد.


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سهم استان قم در مباحث مختلف قانونی مانند آگهی و تبلیغات و غیره مهجور واقع شده است و باید این عقب ماندگی‌ها جبران شود، یادآور شد: تقویت رسانه‌های محلی جزو سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دولت نسبت به تقویت رسانه‌های محلی و ارتقای آنها عزم جدی دارد.

ارسال نظرات