۱۸۶ واحد مسکن محرومان در اردبیل احداث می‌شود

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: احداث مسکن برای محرومان به عنوان یک نیاز جدی اولویت اساسی است و به همین منظور ۱۸۶ واحد مسکن محرومان در حال حاضر در دست احداث است.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۹۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

۱۸۶ واحد مسکن محرومان در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ عباس نوظهور صبح امروز در بازدید از طرح‌های در حال اجرای بسیج سازندگی در اردبیل، اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی با محوریت اجرای 145 طرح عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان رقم خورده و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش جهادگران در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است، گفت: درصدد هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با منابع لازم نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها موفق عمل کرده و با دستیابی به اهداف مورد نظر مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: اجرای طرح‌های مختلف در استان به خصوص پروژه‌های عام‌المنفعه در روستاها و مناطق محروم با تلاش گروه‌های جهادی بسیج سازندگی اجرایی و عملیاتی شده و امید می‌رود بتوانیم پروژه‌هایی همچون آبرسانی، واکسیناسیون و احداث خانه را در استان به وضعیت مطلوب برسانیم.

نوظهور خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در روستاها و مناطق محروم و سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی و خدماتی برای اجرای طرح‌های مختلف و پایدارسازی منابع آب و انتقال آن به مناطق روستایی جزو اولویت‌های اساسی است که این مسئله به عنوان اولویت مهم و اساسی مد نظر است.

وی بیان کرد: واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های مختلف و توزیع 5 هزار دز واکسن در بین دام عشایر و روستاها به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مد نظر است.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: احداث مسکن برای محرومان به عنوان یک نیاز جدی اولویت اساسی است و به همین منظور 186 واحد مسکن محرومان در حال حاضر در دست احداث است که تا آخر خردادماه 106 واحد تحویل داده می‌شود و 80 واحد آن قبل از عید نوروز تکمیل و تحویل شده است.

نوظهور تصریح کرد: ایجاد زمینه و فرصت‌های مناسب برای ایجاد عمران و آبادانی و پیشرفت مناطق مختلف جزو اولویت‌های اساسی است تا زمینه و بستر برای عمران و آبادانی مناطق مختلف استان مد نظر است.

ارسال نظرات