خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی مذهبی ثارالله شهرستان دزفول از برگزاری ۲۶۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در این حسینیه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۹٠ برنامه از این تعداد به صورت صوتی تصویری و ۷۰ برنامه متفرقه با استقبال شهروندان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۹۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول محمد حسن فضیلت پناه شامگاه دوشنبه ۵ تیرماه در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دزفول اظهار داشت ؛ موسسه ثارالله دزفول یک موسسه مردمی است و صرفا به منظور فعالیت فرهنگی در شهرستان دزفول تشکیل شده و در خدمت تمام هیات‌ها و مراکز فرهنگی اجتماعی است

 

مدیر موسسه فرهنگی ثارالله دزفول با تشریح فعالیتهای این موسسه در ایام دهه امامت و ولایت گفت : هفتم تیرماه مراسم دعای عرفه ساعت ۱۷ در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد کما اینکه ۱۱ تیرماه همایش خانواده و ۱۵ تیرماه نیز عید بزرگ غدیر در حسینیه ثارالله برگزار خواهد گردید.

 

فضیلت پناه در ادامه انجام فعالیتهای فرهنگی در سطح شهرستان دزفول را ضروری دانست و گفت : در سال گذشته ۱۹۰ برنامه مختلف صوتی و تصویری در حسینیه ثارالله تهیه شده که بیش از ۴۰ برنامه به صورت مستقیم از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری ۷۰ برنامه متفرقه دیگر در حسینیه ثارالله ، برگزاری یکصد جلسه حفظ قرآن ، ساخت ۸۰ کلیپ مذهبی و فرهنگی و انجام یکهزار جلسه مشاوره خانواده را از دیگر برنامه‌های این موسسه فرهنگی عنوان کرد و گفت : در سال گذشته حسینیه ثارالله دزفول میزبان ۶ هزار و ۳۴۰ مسافر کاروان راهیان نور بوده است.

 

فضیلت پناه همچنین با اشاره به همکاری و مشارکت حسینیه ثارالله در انجام تعداد یک سوم واکسیناسیون کرونا در شهرستان دزفول اضافه کرد : در چهارم خرداد امسال با تمام زیرساختهای لازم مراسم روز مقاومت و پایداری روز دزفول توسط عوامل همکار در موسسه فرهنگی ثارالله ضبط و از ۳۰ شبکه استانی به صورت مستقیم در زمانهای مختلف پخش گردید.

 

مدیر موسسه فرهنگی ثارالله دزفول همچنین تصریح کرد : امسال برنامه‌ریزی شده برنامه‌های فرهنگی در حوزه قرآنی و سبک زندگی با سطح بالاتری و با استفاده از اساتید کشوری نیز برگزار شود.

 

وی در خاتمه با اشاره به برنامه‌های محرم و صفر امسال نیز گفت : برنامه‌ریزی شده در ایام دهه اول محرم امسال خیابان روبروی حسینیه ثارالله به صورت نمادین به شکل بین الحرمین مزین شود و مراسم متفاوتی در این خصوص تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها