معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری، بخشدار پاتاوه و جمعی از مسئولان محلی از روستای بهرام بیگی بخش پاتاوه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۷۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

بخشدار پاتاوه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت:در طول یکماه گذشته تاکنون دوتن از معاونین استانداری از بخش پاتاوه بازدید و از نزدیک مشکلات مردم این روستا را بررسی کردند.

شهرام صفادوست افزود: امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۲، علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای دره بنیاب، میرزاعلی، میرزاقلی، کلگه و سمندی بهرام بیگی بازدید کرد که خوشبختانه این سفر به لحاظ اقتصادی سفرپرباری بود.

بخشدار پاتاوه ابراز داشت:  دراین سفر دوساعته بیش از یک کیلومتر دیوارحائل، سیل بند و جدول روستایی با اعتبار افزون بر ۴۰ میلیارد ریال، کمک درساخت دیوارحائل چندین منزل مسکونی معسرین با اعتبار بالغ بر دومیلیارد ریال،کمک به خرید اقلام و نوشت افزاردانش آموزان این روستاهابااعتبار ۵۰۰ میلیون ریال برای این روستاها به تصویب رسید که موجی از خوشحالی ورضایتمندی مردم این منطقه را بهمراه داشت.

نماینده دولت دربخش پاتاوه در ادامه افزود: ان شاالله درآینده نزدیک با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران ادارات کل خدمات رسان ازمنطقه شبلیز و جلاله بخش پاتاوه بازدید و از نزدیک مشکلات این عزیزان بررسی و نسبت به رفع مشکلات مردم این مناطق تدابیر لازم اتخاذ و مشکلات مردم این دیار مرتفع خواهدشد.

وی گفت: حدود ۲۰ روز پیش نیز مرادعلی پیوند معاون پشتیبانی و منابع استانداری همراه ۱۷ مدیرارشد استانی درمصلی شهر پاتاوه میزخدمت برگزار کردند وخدمات ارزنده ای به مردم این بخش به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ارائه نمودند و در بحث تکمیل استخر پاتاوه مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد

بازدید میدانی معاون عمرانی استاندار از روستای بهرام بیگی بخش پاتاوهبازدید میدانی معاون عمرانی استاندار از روستای بهرام بیگی بخش پاتاوهبازدید میدانی معاون عمرانی استاندار از روستای بهرام بیگی بخش پاتاوهبازدید میدانی معاون عمرانی استاندار از روستای بهرام بیگی بخش پاتاوهبازدید میدانی معاون عمرانی استاندار از روستای بهرام بیگی بخش پاتاوهبازدید میدانی معاون عمرانی استاندار از روستای بهرام بیگی بخش پاتاوه

 

ارسال نظرات