خبرهای داغ:

مراسم تجمع بسیجیان شهرستان لالی گرامیداشت ۵آذر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی گفت: امروز به واسطه تفکر بسیجی وروحیه جهادی  در مجموعه نیروهای مسلح به لحاظ دفاعی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داریم.
کد خبر: ۹۰۸۳۵۵۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لالی ،مراسم تجمع حماسی بسیجیان در ۵آذر با حضور تمام قشرهای مردمی بسیج ، مسئولان محلی ، خانواده های معظم شهدا و ایثار گر ، بسیجیان سلحشور حوزه ، پایگاهها، گردان های برادر و خواهر باشکوه خاصی در سالن ۹دی ناحیه سپاه لالی برگزار شد.
 
سرگرد پاسدار حسن محمودی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و خوش آمد گویی به حاضرین اظهار داشت: نیروهای مسلح به جهت تامین امکانات و تجهیزات نظامی هیچ گونه وابستگی به کشور های خارجی نداریم و کاملادرصنعت نطامی خود کفاشده ایم. 
 
وی افزود: اگر روحیه جهادی در سایر دستگاهها تقویت و بصورت جدی عملی شود مشکلات کنونی کاهش پیدا می کند و تفکر بسیجی بایستی بصورت یک فرهنگ ترویج پیدا کند. 
 
در ادامه  حاج آقا  فتحی نیا ارشد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه دزفول که مهمان و دعوت شونده مراسم بودنداز ارزش هاو خدمات شایسته بسیج گفت و تاکید داشت: راه سعادتمندی در این دنیاوآخرت با تفکر ارزشمند بسیجی که همان راه انبیاء و اولیاءخدااست محقق می شود و ما هرچه داریم از ایثار های امام راحل ، شهدا و رشادت های بسیجیان است.
 
فتحی نیا افزود: راه برون رفت از مشکلات متعدددر کشور و عبور از شرایط کنونی فقط باتفکر بسیجی و اطاعت محض از ولایت فقیه و پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
 
در پایان مراسم از تعدادی بسیجی نمونه تجلیل و به شایستگی  تقدیر شد‌.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار