رییس سازمان بسیج رسانه گیلان:

پویش «سواد رسانه‌ایی با محوریت مساجد» در گیلان برگزار می‌شود

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری طرح «پویش سواد رسانه‌ایی با محوریت مساجد » خبرداد و افزود: این طرح به‌منظور ارتقا سواد رسانه‌ایی عموم مردم به همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۳۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

مهدی پارسا ، رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت به اهمیت سواد رسانه‌ایی در جامعه امروز که عصر اطلاعات و جنگ رسانه‌ای است اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت مساجد در حوزه رسانه بهره لازم گرفته شود زیرا مساجد به‌عنوان یک رسانه تاثیرگذار همواره پایگاهی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: بدین منظور پویش «سواد رسانه‌ایی با محوریت مساجد » با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و به‌منظور ارتقا سواد رسانه‌ایی عموم مردم به همت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: جامعه امروز نیازمند سواد رسانه‌ای است و باید علم بهره‌گیری مناسب از ابزار نوین اطلاعاتی را فرا گرفت.

پارسا با تاکید بر شناسایی آسیب‌های حوزه مجازی تهدید کننده جامعه گفت: پویش سواد رسانه‌ایی با محوریت مسجد می‌تواند آسیب‌ها و چالش‌های جامعه را از بین برده و امنیت اجتماعی را پایدار کند.

وی بر جریان‌سازی رسانه‌ایی در مسیر انقلاب تاکید کرد و گفت: باید گفتمان ایجاد کرده و در مسیر تحقق گفتمان انقلاب حرکت کنیم.

پارسا با بیان اینکه در جنگ تمام عیار رسانه‌ایی قرار داریم خاطرنشان کرد: امروز قدرت اقتصاد و قدرت رسانه تعیین کننده قدرت و سیاست کشورهاست و باید حوزه رسانه در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار