دومین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی بوشهر برگزار شد

صبح امروز دومین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان بوشهر با روایتگری حاج حسین کاجی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۹۷۸۹۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ شهابی صبح امروز در دومین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ضمن خیرمقدم به حضار گفت: یک از عوامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس حضور دانش‌آموزان انقلابی بود که وجود آنها تمام معادلات رژیم بعث را بر هم زده بود .

دومین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی بوشهر برگزار شد

وی خاطرنشان شد:از جمله مولفه‌هایی که باعث ایستادگی و شجاعت دانش آموزان کم سن و سال در جبهه نبرد شده بود حسن وطن دوستی آنها بود.
فرمانده ناحیه بوشهر با اشاره به نقش معلمان در جامعه اظهار داشت: معلمان و مدیران نقش اساسی در تربیت دانش آموزان دارند و نسلی که میخواهد مملکت آینده را به دست بگیرد همین دانش آموزان هستند و آنها را انقلابی آموزش دهید چرا که مدیریت اسلام در دست همین ها خواهد بود.
در ادامه راوی دفاع مقدس حاج حسین کاجی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان گفت :امروز ما بر سر سفره شهدا نشسته ایم و گرامیداشت یاد و خاطره آنها مایه برکت است.

دومین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی بوشهر برگزار شد

حاج حسین کاجی افزود: دانش‌آموزانی که خالصانه درسشان را کنار گذاشتند و در جبهه های مقاومت حضور یافتند و عملکرد آنها در جبهه معادلات نظام دنیا را برهم زد .
راوی دفاع مقدس در پایان نیز به خاطراتی از شهدای دانش آموز اشاره کرد و اظهار داشت: رمز پیروزی‌ این بزرگ مردان در عرصه نبرد این بود که صفات خدا را در خود جای دادند.
شایان ذکر است این برنامه به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات