خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی خبر داد

اجرای بیش از ۲۷۰۰برنامه ایام الله دهه فجر توسط رده های بسیج در خراسان جنوبی

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: سرفصل هایی که تا کنون به دست ما رسیده مجموعا تا این لحظه در سطح استان ۲هزار و ۷۷۹عنوان برنامه در سه سطح استانی ، شهرستانی و پایگاه بسیج مدیریت و اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام صبح امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ( ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که انقلاب اسلامی پیروزی های عظیمی را بدست آورده و در عرصه های گوناگون سنگرهای مختلفی را فتح کرده در دفاع از ملت های مظلوم و آزادی خواه عالم و در دفاع از ارمانهای انقلاب و ایستادگی در برابر جبهه ظلم و کفر و استبداد به سرکردگی آمریکا و ایادی اش انقلاب استقامت کرده و بیش از هر زمانی با سرعت در مسیر خودش به پیش می رود.


وی عنوان داشت: در مقابل انقلاب اسلامی جبهه استکبار در منطقه ما و در همه جای عالم وضعیت تاریکی پیش روی خودشان احساس می کنند و ملت های عالم به استقبال انقلاب اسلامی شتافتند و عرصه را بر دشمنان بشریت تنگ کردند دیری نخواهد گذشت که آمریکای جنایتکار کشورهای اسلامی و منطقه را باید رها کند و سرنوشت کشورها را به خود ملت ها واگذار کند.


اسماعیلی افزود: ثمرات خون پاک شهدای انقلاب است. ما انقلاب را در وضعیت پیش روندگی و پیش برندگی می بینیم و انقلاب را در وضعیت عالی می توانیم ترسیم کنیم و به هر گوشه ای از عالم نگاه کنیم هواداران فراوانی پیدا کرده انسانهای آزاده و مظلوم عالم امروزه مدافع انقلاب شده اند انقلاب از مرزهای ایران گذشته و در بسیاری از کشورها هسته های مقاومت و انسانهای آزادی خواه به استقبال انقلاب شتافتند.


وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم در سالگرد پیروزی انقلاب که ایام پیروزی ملت ما در برابر جبهه کفر، نفاق، استکبار و رژیم دست نشانده ای که توسط ملت و امام سرنگون شد را گرامی بداریم و با عظمت از آن یاد کنیم.


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت: سپاه تکلیف خودش می داند با توجه به شبکه عظیم و گسترده مردمی که در اختیار دارد و به عنوان نهاد مردمی با توجه به رده ها و پایگاه های مقاومت متصل به سپاه با عنوان بسیج از امکانات و فضا و حضور حداکثری مردم در ایام دهه فجر حداکثر بهره برداری را داشته باشد .


وی اظهار داشت: سرفصل هایی که تا کنون به دست ما رسیده مجموعا تا این لحظه در سطح استان ۲هزار و ۷۷۹عنوان برنامه در سه سطح استانی ، شهرستانی و پایگاه بسیج مدیریت و اجرا می شود.


اسماعیلی افزود: آماده سازی رده های مقاومت برای استقبال از این ایام مبارک و دیدارهایی که با نماینده ولی فقیه در استان و امامان جمعه در شهرستانها است و مراسم ویژه ۱۲بهمن سالروز ورود امام به میهن نیز اجرای برنامه برعهده نواحی های مقاومت بسیج در شهرستان ها است و همزمان رژه موتوری در برخی نقاط اجرا می شود.


وی ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس با همکاری بسیج دانش اموزی و ادارات آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای سرود‌های انقلابی، تئاتر‌ها و برنامه‌های هنری و فرهنگی در شهرستانها، برگزاری سلسله نشست‌های علمی و فرهنگی با موضوع تبیین نظریه مقاومت دوشنبه ۱۴ بهمن با محوریت جوانان اجرا می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه در ایام دهه فجر برگزاری یادواره‌های شهدای دانشجویی و دانش آموزی و سایر اقشار داریم گفت: سه شنبه ۱۵ بهمن اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در همه شهرستان‌ها و چهارشنبه همایشی با عنوان نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم آن با محوریت بسیج جامعه زنان داریم.

وی اظهار داشت: پنج شنبه حضور بسیجیان در مراسم عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان و دیدار با خانواده‌های شهدا داریم. جمعه حضور باشکوه رده‌های مقاومت بسیج در نماز جمعه و برپایی میز خدمت در مصلا‌های نماز جمعه است.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام افزود: شنبه ۱۹ بهمن اعزام سخنرانان انقلابی به مدارس و یکشنبه نشست‌های بصیرت افزایی و روشنگری در شهرستان‌ها و پایگاه‌های مقاومت صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: دوشنبه ۲۱ بهمن برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود.
 
اسماعیلی عنوان داشت: همکاری پایگاه‌های بسیج در اجرای بانگ تکبیر که پیش بینی شده به شکل محوری در امامزادگان باقریه بیرجند و برخی مساجد شهرستان‌ها و ۲۲ بهمن نیز حضور سازمان یافته بسیجیان در مراسم راهپیمایی عظیم مردمی خواهیم داشت و قشر‌های مختلف به ویژه جوانان تصاویر شهید سلیمانی را همراه دارند و ثبت نام نمادین مبارزه با آمریکا در قالب دست نوشته‌ای با شعار (من هم قاسم سلیمانی هستم) و (انتقام می‌گیریم) در طول مسیر راهپیمایی مردم امضا می‌کنند.

وی اظهار داشت: دعوت می‌کنیم از پایگاه‌های مقاومت که به شکل خودجوش مردمی و آتش به اختیار عمل کنند و در برنامه‌های دهه فجر منتظر دستورالعمل نشوند. برنامه ریزی کنند که امسال این ایام را بهتر و باشکوه‌تر برگزار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان تاکید کرد: پایگاه‌های بسیج زمینه سازی برای حضور مردم در ایام دهه فجر و هم روشنگری و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه انجام دهند این فرصت خوبی است چراکه مردم با وجود مشکلات در عرصه اقتصادی، اما اصل نظام و انقلاب برای ملت ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: همانطور که علارغم تبلیغات منفی دشمن مردم ما میلیونی در تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت شرکت کردند که دشمن تصور نمی‌کرد به این معنی است که مردم برای دلسوزان نظام ارزش قائل هستند و پای نظام خودشان هستند و در انتخابات هم مشارکت با شکوه و حداکثری خواهند داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها