نمایشگاه‌های بهاره امسال در لرستان راه‌اندازی نمی‌شود

معاون استاندار لرستان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در هیچ یک از شهرستان‌های استان راه‌اندازی نمی‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۰۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  از لرستان، اسد عبدالهی امروز در  جلسه ستاد تنظیم بازار استان لرستان در رابطه با وضعیت  موجودی انبارهای  استان لرستان  اظهار داشت: انبارهای استان برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم پر است و در بحث تامین کالاها هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پیشگیری از ویروس کرونا در استان تاکید کرد و افزود: در لرستان دو کارخانه تولید الکل در حال فعالیت‌اند و یک کارخانه دیگر نیز پس از أخذ مجوز از سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را برای تولید الکل مورد نیاز استان آغاز می‌کند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه یک کارخانه تولید ماسک در شهرستان بروجرد که سال‌ها تعطیل و از چرخه تولید خارج شده بود  مجدد راه‌اندازی شد عنوان کرد: این کارخانه برای پیشگیری از ویروس کرونا تولید ماسک مورد نیاز  استان را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در هیچ یک از شهرستان‌های استان راه اندازی نمی‌شود و کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مصوب از طریق تعاونی‌های کارگری، کارمندی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

عبدالهی گفت: در بحث تعطیلی یا ادامه کار تالارها و رستوران‌های سطح استان  نیز باید گفت به تناسب شرایط، تصمیات گرفته شده به مردم اطلاع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات