وحدت و انسجام ملی؛ راز بقا و تکامل راه امام خمینی (ره)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز: امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۲۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره )و قیام خونین ۱۵خرداد اظهار داشت: چهاردهم خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، گرامی داشته و با پاسدار آرمان‌های والای بنیان‌گذار انقلاب و خون پاک شهدا باشیم و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نمائیم.

 

حجت الاسلام لرستانی بیان داشت:در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد شاهد بیش از پیش به ثمر نشستن آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی با عبور از مرز های جغرافیای به عمق دلهای سایر آزادی‌خواهان جهان هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند.

لرستانی بیان کرد: امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است.

 

وی خاطر نشان کرد:در سی ویکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی جاودانه دارد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز تاکید کرد: نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است، بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان، اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

 

وی گفت :چهاردهم خرداد، سالروز رحلت امام خمینی(ره)، فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن و عرض ارادت به پیشگاه آن عزیز سفرکرده است.

 

حجت الاسلام لرستانی در پایان خاطرشان کرد : به همین مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد به ملت شریف و متعهد ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نمودوان شاءالله با کسب بصیرت دینی وسیاسی و تبعیت از امام حاضر ادامه دهنده آرمانهای امام راحل وانقلاب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات