خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان/ اجرای 30 برنامه شاخص بمناسبت هفته عفاف و حجاب

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر گفت: بیش از 30 برنامه شاخص را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه مهم در سطح استان فارس برگزار می کند.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان است، گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) شاخصه زن مومن و مسلمان هستند و سیره و سَبکِ زندگی ایشان بهترین الگو و همان سَبکِ زندگی اسلامی و قرآنی است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر بعنوان یک قشر تاثیرگذار در هفته پیش رو بیش از 30 برنامه شاخص را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه مهم در سطح استان فارس برگزار می کند.

خواهر برنده در تشریح ویژه برنامه های این سازمان در هفته عفاف و حجاب، گفت: برنامه های متنوعی از جمله اکران عمومی مستند " من میترا نیستم " در فضای مجازی، نشر هشتگ "حجاب تجربه آرامش" و "حجاب میراث کهن" در شبکه های اجتماعی و غبارروبی قبور مطهر شهدای زن، مادران و همسران شهدا در هفته پیش رو برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه در هفته پیش رو برنامه تجمع و راهپیمایی مجازی در روز عفاف و حجاب برگزار می شود، گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب از دست اندرکاران اجتماع بزرگ مردمی روز عفاف و حجاب که سال گذشته برگزار شد تجلیل می شود و الگوهای برتر عفاف و حجاب نیز به جامعه زنان استان فارس معرفی خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر خاطرنشان کرد: مسابقات مختلف کتابخوانی، مقاله نویسی و هنری و برنامه های متنوع رادیویی و تلویزیونی با هماهنگی صدا و سیما و سایر معاونت های سپاه فجر در هفته عفاف و حجاب برگزار می شوند.

خواهر برنده با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه گذاری گسترده ای برای کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ایران کرده اند، خاطرنشان کرد: مقابله همه جانبه با توطئه های فرهنگی و هم افزایی همه ظرفیت های موجود برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مطالبه مهم زنان متعهد و انقلابی از مسئولان و دست اندرکاران دستگاه های فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها