حجت الاسلام ابوذر شاد:

سالیان دفاع مقدس، جوهره‌ی ملت ایران را به دنیا مخابره کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: در گذر گاه زمان و آمد و شد ایام، ماهیت ملت‌ها و دولت‌ها آشکار می‌شود و سالیان دفاع مقدس معرف رزمندگان و هویت مردم ماست.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۵۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، اذعان کرد: یکی از سنت‌های الهی سنت امتحان و آزمایش است و در دوران دفاع مقدس ملت ما در مواجه‌ی با این سنت الهی به خوبی ظاهر شده و خوب امتحان پس دادند و امروز ما برای حفظ افتخارات بدست آمده از آن سال‌ها باید با تمام وجود پای دفاع از انقلاب و دستاورد‌های دفاع مقدس ایستادگی کنیم.
وی اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) می‌فرماید در فراز و نشیب‌های روزگارجوهره‌ی انسان‌ها خود را نشان می‌دهد و این روایت قابل تعمیم است و می‌توان گفت: در گذرگاه زمان و آمد و شد ایام، ماهیت ملت‌ها و دولت‌ها آشکار می‌شود و سالیان دفاع مقدس معرف رزمندگان و هویت مردم ماست.
این مقام مسئول ادامه داد: این سنت الهی ماهیت نفاق و انحطاط دشمن بعثی و هم پیمانان آن را افشا و رسوا کرد و گذر زمان به ما نشان داد که صدامیان و دنیاپرستان رو به زوال و نابودی می‌روند و پیروزی از آن بندگان پاک و صالح خداست لذا در شرایط کنونی که در جبهه جنگ اقتصادی هستیم باید بدانیم که این دوران فشارحداکثری هم یک آزمایش است که با هوشیاری و استقامت مصادره به مطلوب امت حزب الله خواهد شد.
حجت الاسلام ابوذر شاد در پایان گفت: خیلی اهمیت دارد که بدانیم اگر امروز ما به حال رزمندگان، شهدا دفاع مقدس غبطه می‌خوریم و آرزو می‌کنیم که‌ای کاش ما در آن شرایط بودیم و با مجاهدان همراه و همسنگر می‌شدیم، آگاه باشیم که ما الان هم در موقعیتی از جهاد با دشمن قرار گرفته ایم که اگر خوب عمل کنیم همان اجر مجاهدان و شهدا را دارد و آیندگان در مورد ما به قضاوت خواهند نشست.
ارسال نظرات