مراسم آبروی محله به یاد شهید عبدالرضا آتشی در بوشهر برگزار شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صفادوست، مراسم آبروی محله به یاد شهید عبدالرضا آتشی با حضور حجت الاسلام تشکری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و سرهنگ دوم پاسدار عبدالله یزدان پناه جانشین سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۳۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صفادوست مراسم آبروی محله به یاد شهید عبدالرضا آتشی با حضور حجت الاسلام تشکری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و سرهنگ دوم پاسدار عبدالله یزدان پناه جانشین سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.

یزدان پناه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله ما را قوی تر کرد، بیان داشت: بسیاری از پیشرفت هایی که امروز در عرصه تکنولوژی به آن رسیدیم، مرهون زحمات آن دوران است و هر چه از تاریخ شروع جنگ تحمیلی گذشت، برگ زرینی به افتخارات این کشور افزود.

حجت الاسلام تشکری نیز گفت: جنگ را مردم اداره و پشتیبانی کردند که نصرت و پیروزی حاصله در جنگ بخاطر رهبری امام راحل، توسل به اهل بیت(ع)، توکل به خداوند متعال و همچنین زحمات شبانه روزی رزمندگان ایران اسلامی بوده و دفاع مقدس گنج تمام نشدنی است که فرهنگ عاشورایی هیهات من الذله را احیاء کرد.

وی متذکر شد: دفاع ما مقدس بود زیرا که اسلام در برابر همه کفر و استکبار ایستاده بود و محور همه تصمیمات ما در آن موقع خدا و اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین (ع) بودند.

 

 
پایان خبر/
ارسال نظرات