برگزاری جلسه قرارگاه امام حسین (ع) در سپاه تنگستان

جلسه قرارگاه امام حسین (ع) با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر و هیئت همراه در نمازخانه ناحیه سپاه تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۶۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، جلسه قرارگاه امام حسین(ع) با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و هیئت همراه در نمازخانه ناحیه سپاه تنگستان برگزار شد.

سرهنگ یدالله کشاورز فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این جلسه گفت: مجموعه اقدامات باید به نحوی صورت پذیرد که از طرف دشمن دچار غافلگیری نشویم و آمادگی لازم در برابر هر نوع تهاجمی را داشته باشیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه افزود: آمادگی ما باعث می شود در صورتی که حماقتی از سوی دشمن صورت پذیرد پاسخی قاطع و بازدارنده در برابر او داشته باشیم.

سرهنگ عبدالحسین آران معاون عملیات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:گردان های امام حسین(ع) از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار هستندو این گردان ها به عنوان نیروی جلوی منطقه نبرد سازماندهی شده اند که از آمادگی لازم در برابر هرگونه تهاجمی را دارا هستند.

پایان خبر/

ارسال نظرات