بسیج رحمت و برکتی بسیار ارزشمند است

حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی در دیدار فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه وتعدادی از پیشکسوتان بسیج با وی به مناسبت هفته بسیج گفت:: بسیج یک رحمت وبرکتی بسیار ارزشمند برای ملت ایران است
کد خبر: ۹۲۹۴۶۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
بسیج رحمت و برکتی بسیار ارزشمند استبه گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی افزود : بسیج شجره طیبه ای می باشد که حضرت امام ( ره ) با ان مقام علمی و تقوایی غبطه به حال بسیجی می خوردو از خداوند طلب می نماید که با بسیجیان محشور شود.
بسیج رحمت و برکتی بسیار ارزشمند است
وی با اینکه حضرت امام خمینی ( ره ) با کسی تعارف نداشت و این تعبیرات والای حضرت امام ( قدس) حکایت از جایگاه رفیع وفرهنگ بسیج دارد.
امام جمعه گناوه اضافه کرد: بسیج دارای نقشی است که برهیچ کس پوشیده نیست.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت :بسیجیان  در روز غربت ما و هست سال دفاع مقدس با خلوص ونیت های الهی توانستند قدرت،عظمت و صلابت خودرا به رخ دشمن بکشند.
رکنی حسینی بیان داشت : بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری یعنی پیشرو در میدان و حاضر شدن در تمام عرصه می باشد.
وی خاطر نشان نمود: چه در هشت دفاع مقدس وچه در عرصه های دیگرما شاهدحضوراین امادگی بسیج بوده ایم که بسیج در تمام صحنه ها و میدان ها حاضر می شود ونقش خودرا ایفا می نماید
این مقام مسئول با اشاره به دوران فراگیری ویروس منحوس کرونا گفت : باز در این دوران شاهد هستیم  بسیج در طرح مواسات، مبارزه با کرونا و تمام حوادث غیره مترقبه که بوجود می اید بسیج بیشرو در میدان است.
رکنی حسینی ادامه داد: هرکجا بسیجی ما احساس نیاز به حضورش شد ،ازجمله  حمایت از انقلاب وارزشهای انقلاب و اعتقادات دینی حضور بسیج بسیار فعال وبی بدیل است.
امام جمعه گناوه یاداور شد: امروز هم وظیفه مادر قبال بسیجیان  و شهدای بسیجی ما این است که وصیت نامه های این شهدای بسیجی رابه نسل جوان که نه  جنگ و  ونه مشکلات و معظلات وتوطئه های دشمن را مشاهده کرده است  به خوبی انتقال دهیم.
وی وصیت نامه سردار شهید سلیمانی رادرراس وصیت نامه ها شهیدان بسیجی دانست که به مادرس زندگی می دهد که بابد  به خوبی مطالعه وبه نسل جوان وکنونی معرفی و در ترویج ان کوشا باشیم.
امام جمعه گناوه افزود : با ایثار ومقاومت و با حضور بسیجیان توانسته ایم با حضور بسیجیان عظمت و صلابت خودرا به رخ دشمن بکشیم.
وی در پایان بیان داشت : با وحدت ، همدلی ، اتحاد، انسجام این راه را واین تفکر بسیجی را تا ظهور اقا ادامه دهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات