۱۲۰ جلد کتاب زندگینامه و خاطرات شهدا در گیلان نوشته شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: ۱۲۰ جلد کتاب زندگینامه و خاطرات شهدا در گیلان به نگارش در آمد.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۶۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  رشت ، حسین مصطفی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند جنگ ما یک گنجینه است بنابراین گوهرهای گران‌بهای این گنجینه شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ابراز داشت: برای نشر ارزش‌های این شهدا باید به یادگاران آن‌ها مادران، پدران و همسران شهیدان مراجعه کنیم.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس تاریخ زنده 8 سال دفاع مقدس هستند و همه این خاطرات باید به شکل هنرمندانه نوشته شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: در بنیاد حفظ آثار در چند سال اخیر به سراغ خیلی از پیشکسوتان دفاع مقدس رفتیم و برای اکثر شهدای شاخص کتاب نوشته شده است.

 وی با بیان اینکه فرصت‌های زیادی را در سال‌های پس از جنگ با فوت خانواده شهدا از دست دادیم افزود: ما آثار قابل توجهی را جمع‌آوری کردیم و در بنیاد حفظ آثار 120 جلد کتاب در خصوص زندگینامه و خاطرات شهدا در 5 الی 6 سال گذشته نگاشته شده ‌است.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان عنوان داشت: 65 عنوان فیلم کوتاه و 130 هزار سند از شهدا جمع‌آوری شده که متعلق به بنیاد حفظ آثار است و همچنین مجموعه‌های مرتبط دیگر نیز در این حوزه فعال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات