پیام فرمانده سپاه دشتی به مناسبت روز معلم

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۷۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

به نام خدای خالق لوح و قلم

هفته معلم، فرصت مغتنم توجه به حقیقت درخشانی است که طلایه دار حیات طیبه انسانی و تداوم روح خداوندی در کالبد بشر خاکی است. آری، معلم، همان حقیقت درخشان است که همچو شمعی نورانی، در راه تکامل روحی و معنوی نوع بشر، ذره ذره آب می‌شود تا جانهای تشنه‌ی حیات و معرفت را از زلال علم و عمل، سیراب نماید. هفته معلم، در حقیقت، بزرگداشت این حقیقت سترگ است که فرهیختگی و دانش وری، رمز حیات و احترام و جاودانگی است. تجلی روح انسانیت بر کالبد جامعه، در حقیقت هنر نمایان معلم است. اوست که با دستان ماهر شخصیت خود، خمیره شخصیتی آینده‌ سازان جامعه را در مسیر کمال و سعادتمندی، شکل می‌دهد و آنان را به عناصر هویتی آبرومندِ جامعه انسانی، تبدیل می‌نماید.
درود خدا بر معلمان بزرگ تاریخ بشر که شاکله انسانی تاریخ، مدیون تلاش‌های سرسختانه و هنرمندانه آنان است.
اینجانب فرصت را مغتنم میشمارم و با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری و همه‌ی معلمان شهید راه اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرارسیدن روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی را به حضور معلمان، مربیان و همه‌ی پویندگان گرامی عرصه‌ی علم و عمل، خصوصا فرهنگیان فرهیخته ی دیار علم و ادب " دشتی " تبریک می‌گویم و دوام درخشندگی این عزیزان در عرصه‌ی نورافشانی علمی و معنوی برای جامعه اسلامی در سایه عمل به منویات و تدابیر تعالی بخش امامین انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال، مسئلت می نمایم.
سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی

ارسال نظرات