خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد

سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان است که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۰۲
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در جشن ازدواج «همسفر تا بهشت» که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان در سالن انصار همدان برگزار شد، ضمن تبریک ایام اظهار داشت: امروز یکی از بهترین ایام اللهی است که خداوند برای شیعیان علی بن ابی طالب(ع) فراهم کرده که ما بتوانیم در چنین مناسبتی گرد هم جمع شویم و جشن بگیریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مرتباً سفارش می‌کنند که در سن مناسب و به هنگام ازدواج کنید، گفت: شما دستور ولایت را انجام داده‌اید و به مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص ازدواج گفت: با ازدواج و انتخاب یک هم کفو به آرامش می‌رسیم.

وی با اشاره به ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و نتیجه این ازدواج که چقدر زیبا و برای بشریت در آینده موثر است، خطاب به جوانان گفت: شما با ازدواج حرکت بزرگی را در یکی از مقاطع زندگی خود انجام می‌دهید که به یادماندنی است.

سردار مجیدی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته‌ایم، گفت: در آیات قرآن به این مطلب اشاره شده است که دست خدا با جمع است .

وی با بیان اینکه وقتی جوانان به ما مراجعه و در خصوص مشکلات صحبت می‌کنند به آنها توصیه می‌کنم که ازدواج کنند چراکه نگاه خدا به جماعت است و نظر خداوند به شما برمی‌گردد، گفت: سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جوانان است که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه با ازدوج، از من به ما تبدیل شده‌اید، گفت: در زندگی در شرایط سخت با هم باید همکاری کنید و در کنار هم باشید.

وی با اشاره به دوران ۸ سال دفاع مقدس گفت: در آن دوران اگر خانواده‌ها سختی‌ها را تحمل نمی‌کردند ما هرگز فردی به مانند سردار همدانی نداشتیم و این نشان از اثرات همراهی همسر ایشان است.

سردار مجیدی با بیان اینکه در زندگی انسان فراز و نشیب زیاد است که دو طرف باید درک متقابل داشته باشند و با گذشت زمان به زیبایی آن خواهید رسید، از جوانان درخواست کرد زندگینامه حضرت علی (ع) را مرور کنند و سبک زندگی ایشان و حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات